2015 m. lapkričio 27 d., penktadienis

Skiltis "News" ir ilgai laukta dovana

Sveiki!


Jūsų visų dėmesio prašo Storma :D Na, pagal šiokias tokias jau čia įsigaliojusias tradicijas aprašinėti Weekend Competition būtų šiek tiek per anksti. Galiu pasakyt, kad jis labai kantriai laukia savo eilės :D Šį kartą buvau įpareigota padaryti apžvalgą apie naują skiltį "News" bei ilgai lauktą ir pagaliau sulauktą dovaną nuo visų mūsų mylimo žaidimo kūrėjų 3-iojo gimtadienio proga. Na, o man kartu pasitaikė puiki galimybė išbandyti kažką naujo :D Taigi, eime prie reikalo.

Skiltis "News"

Paspaudus nuotrauka pasididina
Visiškai nelauktai (bent jau man) kūrėjai  pažėrė naujovių žaidime. Viena iš jų- skiltis "News". Apie ją iš administratorių žinutės sužinojome savaite anksčiau, nei ji buvo perduota mūsų teismui. Visą tą laiką man buvo įdomu savo akimis pamatyti, kaip skiltis atrodys žaidime, ką vertingo iš jos bus galima sužinoti. Kai pagaliau ši naujovė atsirado žaidime, didelio įspūdžio man nepaliko. Tai tiesiog buvo žaidimų/kolekcijų, esančių žaidime, pristatomieji paveiksliukai. 
Apibendrindama teigčiau, jog ši skiltis man kol kas nepasirodė naudinga, tačiau netrukdo, nesukelia jokių nepatogumų :) 

Kūrėjų dovana

Antras dalykas pagaliau pasiekęs mus yra kūrėjų dovana- šukuosena žaidimo gimtadienio proga. Pagaliau ir į mūsų namus atėjo šventė :D Gauta šukuosena primena tą, kuri buvo Valentino dienai skirto dovanų tipo žaidimo prizas. Žaidimas buvo pagrįstas filmo/ knygos "50 pilkų atspalvių" tematika. Na, o ši gauta šukuosena yra šiek tiek paturbinta :D

Man asmeniškai labiau patinka antroji šios šukuosenos versija :)
Palyginimui:


Tiek šiam kartui, iki greito! :)



0 komentarai (-ų):

Rašyti komentarą