2015 m. lapkričio 16 d., pirmadienis

Nauji veidai klubo bloge





Sveikos, MA žaidėjos (o gal ne tik?)!

Šįkart jums prisistato naujas veidas - nauja rašytoja. 
Kas manęs dar nepažįsta, tai prisistatysiu, jog esu Paula, Gravity klubo prezidentė. Labai ilgai dvejojau dėl prisijungimo į rašytojų grupelę, tačiau pagaliau išdrįsau ir mane matote čia. Nežinau, kaip seksis šis darbas, kadangi niekad nebuvau to bandžiusi, bet tikiuosi, kad tai bus labai smagi patirtis. 
 Kadangi į blogą norisi įnešti daugiau spalvų, būsiu savotiška derinių aptarinėtoja. Matančios mane forume bei klube žino, jog turiu gan aštrų liežuvį. Labai viliuosi, jog man pavyks motyvuoti kiekvieną, pagirti kiekvienos kūrybą. Pati esu perėjusi per pakankamai daug stilistikų derinių atžvilgiu. Galbūt vis dar esu abejinga itin paprastiems deriniams, tačiau visų kitų kūrėjoms galiu drąsiai spausti dešinę - jūs nuostabios! Mane šiuo metu galite matyti baisą pabaisą - piktą ir pasipūtusią (nuotrauka viršuje). Užplaukė, praeis :D 
Nenoriu daugžodžiauti apie save, kadangi nebus įdomūs mano ateities straipsniai. Susidarysit nuomonę skaitydamos ;)
Negaliu nepadėkoti už palaikymą savo klubietėms - visas jus labai myliu!

Dėkoju skaičiusioms šį mini-straipsniuką, iki kitų kartų!



4 komentarai:

  1. Kaip smagu matyti vis gausėjančias šio blogo rašytojų gretas! Ypač, kai prie jų prisijungia toks žmogutis kaip tu. Labai labai laukiu pirmojo Tavo įrašo. Ir nė nedrįsk abejoti savimi, žinau, kad Tau puikiai seksis ši veikla :))) Sėkmės Jums, pupuliukai, bučkiai visoms ;*

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Smagu žinoti, jog vis atrandi laiko ir nepamiršti mūsų :)
      Šiaip truputį klysti, nėra mūsų gretos gausėjančios, banguotos labiau :D Vienos išeina, ateina kitos :)
      Žinok aš irgi labai laukiu, kol pagaliau prisiruošiu ;)
      Ačiū, Keruk ;) Kiekvienas tavo komentaras labai širdį paglostantis :) Bučkis atgal ;*

      Panaikinti
  2. Žinote, jums tikrai labai trūksta "reakcijų" - tų mažyčių varnelių "patiko", "nuostabu" ir pan. Taip norisi kartais jas uždėti (po šiuo įrašu ypatingai), kad net liūdna darosi iš to negalėjimo :)

    O šiaip, ir aš laukiu tavo įrašo, Paula. Turi puikų skonį (lankau-matau ;P), o ir per savo sužadėtuvių vakarėlį man palikai labai gerą, moteriškės su tiesia nuomone įspūdį. Labai mėgstu tokius žmones, tad... jau praėjo 10 dienų nuo šio prisistatymo įrašo - lia-lia-lia-lia :))))

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Taip, dizaino atžvilgiu tikrai yra kur tobulėt :) Manau, jog ateityje tikrai dirbsime ties tuo ;)
      Labai malonu sulaukti tokių paskatinimų kiek kitokia forma :)
      Turiu kiek nuliūdinti - deja, bloge stengsiuosi atsikratyti savo tiesios nuomonės, tačiau tai nereiškia, jog nepasakysiu to ką manau su tam tikrais išvedžiojimais :)) Žodžiu, turėtų būti didelis iššūkis man ir įdomūs skaitalai jums :)
      Che, bandau po truputį ruoštis, žiūrėsiu, gal 14-ąją dieną jau ir sulauksit straipsniuko :)

      Panaikinti