2017 m. kovo 30 d., ketvirtadienis

Late Night Talk #MaDiSOnn..

Labas vakaras.

Šio vakaro pašnekovė - MaDiSOnn.. Gana rimtai padiskutavome apie savo laiką, kurį investuojame į žaidimą ir tai, kada gi ateis tas momentas, kai sakysime „viskas, žaidimas turi likti žaidimu“. Taip pat sužinosite, kodėl MA gali neišvysti MaDiSOnn.. sužadėtuvių vakarėlio ir kokie vis dėlto jos prioritetai žaidime.


Man be galo patiko žodžiai tavo profilyje (Sometimes I ask myself : am I living My life the way I want to or I am not living at all?). Ar jie tau ką nors reiškia?

MaDiSOnn..: Jie man reiškia gan daug, nemažai pasako. Šiais žodžiai norėjau pasakyti, kad reikia gyventi taip kaip norisi, gyventi laisvai ir nepriklausomai nuo kitų. Tik tada, kai taip jautiesi, iš tikrųjų gyveni. Tik tada gyvenimas turi prasmę.
Denera: Ir man jie labai įstrigo, tik galbūt šiek tiek kita prasme. Atrodo lyg nusakė visą mano dabartinę būseną... O gal prisimeni iš kur ir kieno tai žodžiai?
MaDiSOnn..: Kiekvienam žmogui šie žodžiai gali reikšti vis kita. Tikrai neprisimenu kas juos pasakė, bet būtų įdomu sužinoti. :) Ir nepamenu kaip juos radau, tiesiog radau (labai senai jie yra parašyti mano aprašyme) ir labai įstrigo galvoje, kilo daug minčių. Todėl jie ir atsidūrė profilio informacijos skiltyje.



Pastebėjau, jog gana dažnai palieki įvairius komentarus Mados Arenos forume. Tai reiškia, jog tikrai domiesi žaidimu ir jo naujienomis. Ar jautiesi įsitraukusi į žaidimą ir kiek laiko jam skiri?

MaDiSOnn..: Tikrai esu įsitraukusi į žaidimą, bet tas susižavėjimas žaidimu blėsta, nėra taip kaip buvo anksčiau. Šiuo metu, dėl laiko ir noro trūkumo, MA skiriu daug mažiau laiko. Tapau mažiau aktyvesnė, pavyzdžiui: anksčiau labai dažnai nueidavau pasišnekučiuoti į klubo pokalbius, dabar to jau nebedarau. Šiais metais daugiau pradėjau bendrauti realiame gyvenime, tuo tarpu MA jau pamiršau kada paskutinį kartą bendravau su drauge. Į MA forumą užeinu gana dažnai, nes mėgstu padėti ar pati ieškau pagalbos.
Denera: Ar galima sakyti, kad tikrai gerai išmanai žaidimo taisykles ir visas kitas subtilybes?
MaDiSOnn..: Taip, tikrai galiu sakyti, kad esu susipažinusi su žaidimo taisyklėmis. Viso to ir išmokau užduodama klausimus forume ir pati jį skaitydama. Taip pat per patirtį, nes kaip žaisdama žaidimą jau ketverius metus neišmanysi jų? :D
Denera: Na, aš tai visiškai neišmanau nei taisyklių, nei dar ko, jei kažko reikia, visada bėgu klausti klubiečių. :D O žaidžiu jau lyg irgi nemažai, tiksliai nepamenu, bet kokius 2 metus tai tikrai. Sakyk, ar turėdama tokį žinių bagažą bandei tapti gide ar visgi dėl laiko trūkumo nusprendei nepretenduoti?
MaDiSOnn..: Labai juokinga situacija išėjo dėl patarėjos vietos. :D  Kaip tik tada, kai buvo renkamos patarėjos, nebuvau prisijungusi prie MA. Dėl to yra kaltas ETANETAS, kadangi dėl tam tikrų (man neaiškių) priežasčių, visą savaitę pas mane namie nebuvo interneto. Kai tik sutvarkė problemas ir pagaliau po savaitės laiko galėjau prisijungti prie MA, gidės jau buvo paskelbtos. Taip ir neturėjau progos, bet tikiuosi, kad gal dar ateityje atsiras ši galimybė, nes tikrai norėčiau tapti patarėja. ;)
Denera: Puikiai suprantu tas bėdas su internetu...Pas mane anksčiau labai dažnai dingdavo. Paskutinis lašas buvo praėjęs gruodžio mėnuo, kai interneto neturėjau 20 dienų...Tada jau suskubom pakeisti tiekėją. :D
MaDiSOnn..: Ir aš planuoju keisti artimiausiu metu. Jau negaliu pakęsti ETANETO, dažnai būna, kad nėra interneto kelias valandas.

Peržiūrėjau tavo galerijoje esantį sužadėtuvių albumą. Oho! Dalyvavai net 60-yje vakarėlių. Kurie buvo patys įsimintiniausi?

MaDiSOnn..: Mano galerijoje sužadėtuvių nuotraukos yra ne iš visų vakarėlių, kuriuose dalyvavau (turiu blogą atmintį, todėl kartais pamirštu išsisaugoti :P). Geriausiai laiką praleidau draugių ir pažįstamų vakarėliuose. Tikrai negalėčiau išskirti geriausių ir įsimintiniausių, nes visi buvo nuostabūs ir į juos buvo įdėta daug darbo.
Denera: Jei gerai pastebėjau, pati esi surinkusi jau maždaug pusę vaikinų dovanų. Ar jau yra mintis, kad „greičiau tos mano sužadėtuvės“, ar kaip tik, kai supranti, kiek ten darbo su organizavimu, nelabai ir skubi?
MaDiSOnn..: Labai norėčiau surengti savo sužadėtuvių vakarėlį ir nebijau darbo jį organizuojant. Bet kol jį surengsiu ir surinksiu visas dovanas iš vaikinų praeis labai daug laiko, tad visai įmanoma, kad MA gali net neišvysti mano vakarėlio, nes kol kas planuoju žaisti tik iki 18 metų, o tai jau netoli. Kaip ir sakiau, dovanas rinksiu dar ilgai (kažkada buvau kvaila ir nerinkau, nes maniau, kad jos man nereikalingos).
Denera: Va va. Užvedei gerą temą. Ir aš vis mąstau apie tą ribą, kada jau nutraukti visus reikalus su MA. Na, aš jau keliais meteliais peržengus 18 metų ribą, tad vis susimąstau, ką čia reikės daryti. Nežinau kaip reikėtų palikti klubietes, kurios jau tapo draugėmis (kad ir virtualiame pasaulyje) ir taip pat blog'ą...
MaDiSOnn..: Suprantu, kol kas sunku yra įsivaizduoti save nebežaidžiančios MA, bet aš sau jau tvirtai pasižadėjau, kad žaisiu tik iki 18 ir viskas. :D Manau, vis tiek ateis laikas, kai jau suprasi, kad čia tik žaidimas. Tik įdomu, kaip žaidimas gali taip įtraukti? Tikriausiai čia esama kažko daugiau, nei paprasto žaidimo. Čia – virtualus mūsų antras pasaulis, tik reikia, kad pirmą vietą užimtų realus.


Tai visgi, kokie šiuo metu tavo prioritetai žaidime?

MaDiSOnn..: Man MA svarbiausia yra žmonės, kurie mane supa, žmonės su kuriais aš bendrauju. Vienas iš mano tikslų, kodėl čia užsiregistravau, tai kaip tik susirasti naujų draugių, susipažinti su naujais asmenimis. Šiuo metu kaip ir neturiu jokių svarbių prioritetų. Kaip ir sakiau, šiuo metu nesu labai aktyvi MA, jau neteikia šis žaidimas man malonumo. Visada esu prisijungusi tik tam, kad kas 10 minučių sudalyvaučiau fotosesijoje, nusipirkčiau drabužius iš naujų akcijų ir sužaisčiau naujuose žaidimuose. MA man jau atrodo ne toks simpatiškas koks buvo, jis keičiasi kaip ir keičiamės mes.
Denera: Ar žaidei senąją žaidimo versiją?
MaDiSOnn..: Apie senąją versija sužinojau tik tada, kai pradėjau žaisti MA. Užsiregistravau, truputį pažaidžiau, bet man ji visiškai nepatiko. Prisijungusi prie SP, visada rasdavau sergančią panelę, nepatiko dvikovos, kainos didelės, o pinigų mažai , man tai žiauriai nepatiko, todėl nemačiau prasmės ten žaisti. O kaip tu, žaidei senąją versiją?
Denera: Aš taip pat apie senąją versiją sužinojau tik prisiregistravusi prie naujosios. Kadangi pradėjau žaisti čia, tai ir įpratau, o išbandžius senąją versiją tiesiog pasibaisėjau. Klaiki man ji, niekas nepatiko. Apskritai per daug ten visokių funkcijų: svoris, panelės IQ, būsto nuomos kažkokios, nežinau... Dabartinė versija man daug patogesnė ir, žinoma, modernesnė.
MaDiSOnn..: Visiškai sutinku su tavimi. Nepelnytai ji vadinama senąją versija. :D.
Denera: O gal kaip tik verta tokio pavadinimo, nes atrodė tikra atgyvena. :D Dabartinė daug naujoviškesnė.

Na ir pabaigai, negaliu nepaklausti ar žiūri „The Vampire Diaries“ (TVD), nes tavo profilio nuotraukoje Candice King, kuri šiame seriale suvaidino Caroline Forbes?

MaDiSOnn.. profilio nuotrauka

MaDiSOnn..: Taip ir maniau, kad būtinai šito paklausi. :D Taip, žiūrėjau TVD ir tiesiog dievinu šį serialą. Esu peržiūrėjusi visus 8 sezonus ir kol kas negaliu suvokti jog daugiau jo neišvysiu (nes kovo 10 d. buvo paskutinė serija).
Denera: Kokia nuotraukos istorija?
MaDiSOnn..: Istorija yra tokia: iš pradžių buvo Nina Dobrev (kuri yra šio serialo pagrindinė veikėja) nuotrauka, bet kai geriau pažinau Candice King, jos charakterį ir būdą, tai supratau, kad ji yra panaši į mane. Kai pamačiau būtent šią nuotrauką, tiesiog įsimylėjau ją, ji puikiai apibūdina mane. Kas gerai mane pažįsta žino, kad esu pašėlusi ir linksma. :D. O kaip tau su TVD? ;)
Denera: Žiūrėjau ir aš, bet kažkur 5-ame sezone nustojau, nes paprasčiausiai nusibodo. Viskas tapo pernelyg nuspėjama, įkyrėjo tas nesibaigiantis meilės trikampis, mirusių personažų prisikėlinėjimai. Dar pasidarė labai juokingi nauji priešai. Jau atrodė, kad nebesugalvoja nieko naujo. Žodžiu, tiesiog pavargau nuo žiūrėjimo, o kažkada buvo mano mylimiausias serialas. Bet labai džiugu, kad radau TVD gerbėją, po interviu papasakosi, kaip baigėsi (nors jau kai ką mačiau)!!
MaDiSOnn..: Būtinai papasakosiu, nors tai gali ir užtrukti. :D Turiu prisipažinti, kad ir man jau buvo nusibodęs, bet vis tiek nusprendžiau pažiūrėti iki galo (esu baisiai smalsi ir nutariau, kad turiu būtinai pamatyti pabaigą :D).


O šio vakaro žaidimas – „Atspėk įžymybę“. Bet juk, žinoma, viskas nebus taip paprasta.. MaDiSOnn.. turėjo spėlioti iš įžymybių akių! Atrodė, kad parinkau labai gerai žinomas aktores, bet taip maniau turbūt tik todėl, kad pati tai žinojau, kas ten slepiasi. :D

1.
MaDiSOnn..: Nicole Kidman?
Denera: Tikrai taip.

2.
MaDiSOnn..: Gal Nina Dobrev, bet jaučiu, kad ne?
 Denera: Nu visai jau. :D Negi sumaišytum pagrindinę TVD aktorę? :D Čia Penelope Cruz. (Nors aš turbūt būčiau spėjus, jog Salma Hayek ir pati apsigavus. :D)

3.
MaDiSOnn..: Cameron Diaz?
Denera: Cameron? Tamsiais plaukais? :D Neeee. Megan Fox.

4.
MaDiSOnn..: Rimtai ? Neturiu žalio supratimo. :D  Kristen Stewart?
Denera: Be abejonės.

5.
MaDiSOnn..: Emma Stone. Pažįstu tik vieną rudaplaukę. :D
Denera: Tikrai taip!

6.
MaDiSOnn..: Oliwia Hold?
Denera: Jau maniau, kad šita bus per lengva. :D Ne ne ne. Čia Blake Lively.

7.
MaDiSOnn..: Kaip lengva! Cameron Diaz?
Denera: O čia tai taip. :D

8.
MaDiSOnn..: Katherine Mcnamara?
Denera: Oi, tokios net nežinau. Tai – Kate Hudson. (Gal net būčiau spėjus, jog Lindsay Lohan.)


Su tokiomis mintimis ir tokiais žaidimais baigėme interviu. Labai nudžiugau, kad daugeliu atvejų mūsų nuomonės sutapo, o kur dar pats faktas, kad radau žmogų, kurį galėjau pakamantinėti apie TVD finalą!!!


Ačiū, kad skaitote. Gero vakaro. :)


~•«Denera»•~


DRAUDŽIAMA SAVINTIS AR KAIP NORS IŠKRAIPYTI IDĖJĄ!

11 komentarų:

  1. Aaaaa!!! Nu kokie faini man šitie pokalbiai ir tie žaidimai ♥ Labai labai šauni idėja, nesustok, Denera!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Jei tik bus tiek norinčių, kiek dabar - tai ir sustot nebus kada! :D
      Ačiū už pagyrimus, esu be galo laiminga, kad turiu tokią šaunią nuolatinę skaitytoją. :P

      Panaikinti
  2. Labai labai patiko. Pokalbiui pasirinkai įdomų žmogų kurio norėjau paklausti panašių klausimų, bet nedrįsau. Visada vos pamačiusi Madison profilio nuotrauką žinodavau, kad tai ji ir vis galvodavau, kad ta nuotrauka tarsi jos išskirtinė dalis, bet nesupratau kodėl :D Puiku!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Madison buvo tikrai puiki pašnekovė. Labai patiko jos išsamūs ir užbaigti atsakymai!! ;) O ir šiaip, sutapo nuomonės, tai buvo labai lengva kalbėtis. ;)

      Panaikinti
    2. Labai ačiū už tokią nuomonę anonime :) Tikrai niekada nesitikėjau, kad yra tokių man nežinomu žmonių MA pasaulyje kuriems aš patinku.

      Panaikinti
  3. Kaip smagu apie sau mielus MA žmones sužinoti pas tave daugiau, Denera :) Įdomu ir tai, jog per šiuos interviu ir pati skleidiesi kaip asmenybė. Turbūt kad ir kada pasibaigtų šis įrašų ciklas (tikiuosi dar tęsis ir tęsis, na bet žinai... viskam reikia ir pabaigos) jau ir apie tave žinosim begalybę įdomių faktų ^^

    AtsakytiPanaikinti
  4. Denera tariu tau didelį ačiū, kad suteikei proga dalyvauti Tavo pokalbyje ! Puikiai padirbėjai ! Taip pat labai džiaugiuosi, kad mūsų nuomonės sutapo ir ačiū už puikiai praleista laiką ! <3

    AtsakytiPanaikinti
  5. Interviu puikus.. o bet tačiau, pradedu bijoti, kad pakviesi mane kalbėtis.. su tavimi galima bet kokias paslaptis išsiplepėti :)

    Ačiū už gerą laiką :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Taip, tu jau esi sąraše, o pabėgimo iš ten nėra. :P

      Panaikinti