2015 m. gruodžio 21 d., pirmadienis

Virtualūs mūsų žaidėjų namai


Laaaaabas!
Pagaliau su nauju įrašu beldžiuosi ir aš. Nežadėjau nieko reguliaraus - tad mano įrašai gali būti ir itin reti. O dabar žingsniuojam tikslo linkui :)

Šiam kartui pasirinkau ragauti kietesnės duonelės - būstų. Panelių požiūris į namus žaidime yra kiek atsainus, tad atsirinkti tai, ko aš noriu - buvo itin sunku. Tačiau iššūkiai - visada gerai :)

Tad pasiruošiame arbatos puodelį ir gurkšnodami skaitome šį, gan ilgą, mano paruoštą įrašą! :)

Taigi, pirmasis nusižiūrėtasis būstas yra panelės Boom. Tai išties jaukių, labai skoningų konstrukcijų pavyzdys. Šiam kartui iš jos būsto nusižiūrėjau du kambariukus.

Paspaudus paveikslėlis pasididina

Labai žavi dvilypė svetainė. Šventiškai šilta ir jauki. Patinka tokio kiekio kilimų pasirinkimas, turbūt trūksta tik gyvūnėlio, besivoliojančio juose. Stalai, nukrauti maistu. Židinys (?). Visa tai, ko galima norėti namuose. Balionai, naujametinis laikrodis. Tuoj ir aš užsikrėsiu Kalėdine nuotaika, nes man vis dar ruduo.. Turbūt dėl dumblo ir purvinų batų. Net nepanašu į žiemą. Na gerai, netyčia nukrypau nuo temos. Dar man labai patinka žvakės. Ir lemputės. Ir kvapas nuostabus, ir šviesu. Tik tas šikšnosparnis toks bjauriai vienišas. Norėčiau priglausti į savo vasarišką ir saulėtą kiemą (apsilankykit mano galerijoj-būstas - suprasit :)).  Įsimylėjau šį kambariuką, teks pačiai ką nors tokio šilto ir šventiško sukurt :)

Paspaudus paveikslėlis pasididina
Toliau - vėlgi dvilypis kambarys, o tiksliau - virtuvė. Atrodo lyg du pasauliai - kasdieninis, kiekvienos moters.. O užlipus laiptais - kažkas kitokio, atilsis nuo varginančios kasdienybės. Visai vykęs mišinys. Miela virtuvė, o ir pliušinukas meškinukas labai tinka. Žodžiu, super.


Boom - labai miela ir romantiška asmenybė. Taip, namų interjeras - sielos veidrodis :)) 
Jei būtų mano valia, šios panelės vardas būtų ne prie 25-os vietos, o 3-ios :) Rimtai.


Toliau - vienas teįrengtas panelės Viktorija7 kambariukas. O gaila, kad tik vienas. Mielai apžiūrėčiau ir išliaupsinčiau visus :))

Paspaudus paveikslėlis pasididina
Raudona ir juoda - klasika. Čia daug žodžių nereikia - kur romantiška, ten man gražu. Ir vaizdas pro langus super. Ko atsisakyčiau - medžio su margučiais. Nelabai jis, nors pagal spalvas tinka. Tai taip trumpai ir aiškiai - gražu. 



Viktorija, laukiam daugiau tavo kambariukų, laaabai gražu :)
  Šiai panelei vėlgi skirčiau garbingąją 3-iąją vietą :) Dėl ne visų kambarių įrengimo :) Būtų visi, galbūt net ir auksą padovanočiau.. Jei tik būtų mano valia.


Kita nuostabi kūrėja - .Mona. Ir tikrai, labai nuostabūs namai. Tuoj pat ir apžvelgiu.

Paspaudus paveikslėlis pasididina

Aš tikiuosi, jog jūs nepykstat dėl mano nedaugžodžiavimo. Atima žadą, pasijuntu tokia menka, kad kažką besakyti... būtų neteisinga. Labai patinka visi augalai, sekcijos vieta, panaudojimas. Tos užuolaidos mane nervina.. Jau tokios gražios, kad man norisi dieną naktį nolaifint ir rinkt taškus iki to nelemto 37 lygio. Noriu noriu!

Paspaudus paveikslėlis pasididina

O čia tai jau hm... Pagrindas visgi sukurtas kūrėjų. Tačiau detalės pritaikytos gražiai. Įdomiai žiūrisi briedžio galva. Laikrodžiai man iš esmės patinka, o ir vieta atrasta ideali. Šviesios spalvos labai pagyvina namus, ir žiemai teikia konkurenciją. Augalai, gyvūnai - aš už. Esu visom keturiom už visa gyva namuose. Esu įsitikinusi, jog tokios detalės atspindi kūrėjos jautrumą.

Paspaudus paveikslėlis pasididina

Miegamasis. Mano itin mėgstamos spalvos. O siena.. lyg urvas. Bet gražiai atrodo, visai tinka. Patalpa pravarti, kai tiek prisišliuorbi, kad iki lovos atstumas pats tas. Na gerai, juokauju :D Viskas čia gerai, ir tas gigantiškas kilimas atšviečia visas tamsias spalvas. Super.


Paspaudus paveikslėlis pasididina
Spalvos gražios. Kitokios. Erdvi virtuvė. Man ir kilimai šitie patinka (beje, jau ir pati tokį turiu). Tik nesuprantu, ką veikia kažkoks įrengimas iš "pomėgių" skilties. Ir stalai nukrauti pernelyg gausiai. Net šis vyriškis visko nepaims. Tiek apie virtuvę.


Gražūs namai. Ir mielai dovanočiau sidabrą vietoj 17-osios vietos.


Ir galiausiai - didžiausias grožis, didžiausias nuomonės reiškimo džiaugsmas. Kantriausioms skaitovėms pristatau panelės Emut namučius. Jos namai - labai erdvūs ir prabangūs. Skubu parodyti pirmąjį kambarį.

Paspaudus paveikslėlis pasididina

Ir vėlgi Kalėdos.. Reikės ir man eglę pasipuošti namuose - tiek virtualiuose, tiek realiuose :)) Jauku :) Išmaniai panaudotos eglutės, super tinka :)) Kiek stalų.. Kažkam labai blogo linkima... Pasikeis kūno masė į blogąją pusę.. stipriai. Vien bežiūrint. Šviestuvas, lemputės, žvakės. Ech, net seilė tįsta bežiūrint.. Toks neišpasakytas jaukumas, sukurtas pasitelkus šviesą - talentas. Tikrų tikriausias. Nors gražiausia - dovanos.. Gerai, kylam laiptais.

Paspaudus paveikslėlis pasididina

Net galva susisuko. Bet buvo verta. Graži patalpa. Pagirtinas sugebėjimas susiet baldus iš skirtingų operų. Ech, deja tik vienetams toks sugebėjimas duotas. Būtent dėl to visos vienodos. Galva taip susisuko, kad tik vienas žodis galvoj - gražu, gražu, gražu... Ir išties gražu. Tik, saulyte, balkone lempą po dviračiu pakišk ;) Ir prie teliko keletą sėdmaišių pastatyk. Bus tobula. Toliau leidžiuosi ratais kvadratais. 

Paspaudus paveikslėlis pasididina

Ir su reikalu čia papuoliau. Išpylė prakaitas pamačius šitą grožį. Dušas bus pats tas :)) (Tikrai galva susisuko.. atsiprašau) Nevyniosiu į vatą. Gražesnio vonios kambario nesu mačiusi. O tiksliau - su daugiau širdučių... Patinka spalvų pasirinkimas, šviestuvas, vanduo. Viskas, kas būdinga ar net nelabai vonios kambariui. Bet labiausiai man patinka braaaaškės - niam, jau laukiu vasaros :)


Paspaudus paveikslėlis pasididina
Ech... Ilgai vasaros laukti neteko. Gamta, jūra ir laimingi jauni žmonės. Gražu gražu. Ir kitoniška - nebekvepia Kalėdomis. Gerai tai ar blogai - nežinau. Bet kad gražu - garantuoju. Tačiau su detalėmis, kabančiomis ore reikėtų ką nors sugalvoti. Tik tiek pastabų iš mano pusės.


Paspaudus paveikslėlis pasididina

Ir smagiausia dalis - virtuvė. Mondra, sakyčiau. Su poniškais krėslais. O ir medžio spalva labai prabangiai atrodo. Panašu, kad šeimininkė labai darbšti bitelė - sukasi virtuvėje kaip tik išmano, ir laiko neskaičiuoja. Bet laikrodis yra (laimingi laiko neskaičiuoja, o nelaimingi laikrodžių neturi). Taip, panašu, kad Emut - tikrai laiminga paukštytė. Gyvūnų turint ir indaplovės nereikia - puikiai jorkutis pasitarnauja :))

Emut - esi didelė šaunuolė. Esu didžiulė tavo būsto gerbėja.
Vietoj 16-os vietos su malonumu įteikčiau auksinę statulėlę. Tu to verta.

Taigi apibendrinus galiu pasakyti tiek - mūsų būstų pasaulyje yra daug įspūdingų, tačiau mes užsimerkiame ir balsuojame už tą, kurio šeimininkė paliko mums gražų (o gal ir nelabai) komentarą. Siekiau atverti akis. Ir įkvėpti. Kurkime, džiaukimės, stebėkime, girkime.. Ir būkime teisingos.

Ačiū jums už visą sugaištą laiką skaitant mano nuomonę. Ir išties - tai tik mano nuomonė. Nenorėjau nieko nei įžeisti, nei išaukštinti.. Žodžiu, visoms linkėjau ir linkiu visko, kas tik geriausia.


Dabar jau tikrai viskas. Iki kitų kartų!

0 komentarai (-ų):

Rašyti komentarą