2015 m. gruodžio 30 d., trečiadienis

TOP5 nemėgstamiausi žaidimų tipai

Sveikutės!
Štai ir mano žadėtasis įrašas, atsiprašau už pavėlavimą, buvau labai apsikrovusi darbais. Kadangi į Mados Areną atkeliavo nauji bruožai - mano senoji tema žlugo. Tačiau kažkaip visai greitai pavyko sumastyti naują ir visai neblogą. Na temą jau perskaitėt iš pavadinimo, tačiau paminėsiu ją dar kartelį (deja žaidimo tipų nėra baisiai daug, tad šįkart bus tik TOP5) -
TOP5 nemėgstamiausių žaidimų tipų

1.
Taigi pirmoji ir blogiausia vieta atiteko būtent dėžės tipo žaidimui. Panelės savo atsakymus motyvavo taip:
sunku ištraukti iš dėžės tuos dalykus kur rinkti reikia (pvz. fotoaparatus), šukuosenos ar profilio fonai neįmanomi be krūvos safyrų, prizai kuriuos įmanoma gauti dažnai būna labai prasti - apyrankės, šiaip negražūs rūbai arba blogiausia - doleriai.


2.
Ir kas gi užėmė antrąją vietą? Netgi man buvo įdomu. O tai yra 3x3 lentelė. Na bent jau aš tai tikrai galėčiau paprieštarauti, žinau, kad viena panelė perėjo beveik dvi lenteles visiškai be safyrų. O ir man kartais ji visai neblogai sekasi. Na, bet vis dėl to dauguma yra prieš šią lentelę.


3.
Bronza tituluotas žaidimo tipas - labirintas. Ir vėlgi - panelės nemėgsta šio žaidimo tipo dėl to, jog pagrindiniam prizui gauti reikia beproto daug safyrų. Taip pat norint laimėti prieš tas bobules reikia pirkti priedus už nemažas smaragdų sumas. Geroji šio žaidimo pusė - įmanoma gauti visą aprangą be safyrų (nors gal tai ir ne itin guodžia).


4.
Ketvirtąją vietą užėmė kortos! Tiesą sakant mane nustebino, jog kelios panelės priskyrė kortas prie žaidimo tipų. Na, galbūt. Iš tiesų, neseniai buvo kortos Star Wars tema ir surinkus visus prizus buvo galima gauti nerealiai gražią šukuoseną. Turbūt ne man vienai pyktį sukėlė tai, jog ją gali gauti tik nusipirkus nemažai safyrų.



5.
Na ir paskutinė, bet manau, kad geriausia vieta atiteko namelių tipo žaidimo. Kelios panelės šį tipą kaip tik įvardijo kaip vieną iš geresnių, tačiau dauguma yra dauguma. Aš irgi esu linkusi paprieštarauti, nes dažniausiai būtent šio tipo žaidime prisirenku nemažai smaragdų.O ir ėjimai juk nebrangūs?


Apibendrinus, panelės nemėgsta tų žaidimų, kur be safyrų sunku kažką gauti. Nemažai panelių paminėjo ir mėgstamiausią jų žaidimo tipą`- tai beabejo vienbalsiai yra teleporteris.
Dar kartą atsiprašau už laabai ilgą vėlavimą ir iki kito karto (tikėkimės jis nevėluos!)




0 komentarai (-ų):

Rašyti komentarą