2015 m. gruodžio 8 d., antradienis

Naujas gyvūnėlis Juki!

Sveiki, mieli blogo skaitytojai!
Ajajaj, vėl vėluoju su įrašu, labai atsiprašau, Kalėdų karštinė jau pasiekė ir mano namus, tad kompiuteris, bei mano akytės gavo šiek tiek ramybės ir poilsio. :D Na ką, štai ir pasibaigė žaidimas "Žavesys", bei dvikovų manijos karštinė, tikiuosi visos gavot savo išsvajotus prizus. ;) Aš ne. :D Bet ir labai nesikremtu dėl to. ;) Na, o jei atsirado baisiai nusivylusių, dėl negautų prizų, siūlau įsigyti naująjį ypatingai mielą gyvūnėlį - triušiuką Juki ir nuotaika kaip mat pasitaisys. :D
Dieną prieš, kaip tik turėjau tokią situaciją, kad laukuose pamačiau būrį gražių triušiukų (gyvenu šiuo metu užsienyje, tad čia tokie laukiniai gražučiai nevaržomi duodasi po laukus, net sunku pasakyt, kad jie laukiniai, nes kailiukų raštais galėtų drąsiai varžytis su dekoratyviniais triušiais). Sunku apsakyt, koks mielumo jausmas užplūdo, tad čia MA pamačius šį gražuolį, net nustebau, koks didelis panašumas į mano matytus laukinukus. ;) Be jokios abejonės, ar sąžinės graužaties sutikau patuštint savo smaragdžiukų taupyklę ir įsigyt šį grožį. Ir visa ta kalėdinė nuotaika persimainė ir tapo visiškai velykine. :D (pavasariškas fonas, triušis, na tikrai pagalvočiau, kad Velykoms čia mus kūrėjai lepina).
Tiesa, truputi nuliūdau, kad ištikimybei pakelti iki maksimumo užteko vos 100 dolerių. Man visada atrodo, kad kuo daugiau reikia vargti, norint pasiekti maksimalią gyvūnėlio ištikimybę, tuo sunkiai jis prijaukinamas. :D Na, o šitas ponas labai jau lengvai prisijaukino, reiškia, užteko pamojuoti morkyte ir jau turiu ištikimą draugą (ech, kad taip lengvai tie laukiniai triušiai prisijaukintų). :D
Kitas, man labai patikęs dalykas - specialiai jam sukurta parduotuvė su rūbais bei aksesuarais ir net gi draugais (katytė, chameleonas, papūga, šeškas). Net ir kalėdinė atributika (kepuraitė, eglutė). O kainos tikrai nesikandžioja. ;) Žinoma, taip stropiai ne dieną ir net ne dvi sužadėtuvėms kaupti smaragdai tiesiog ištirpo akyse.
Mano išvados. Be proto mielas ir gražutis augintinis, truputi gaila, kad pakelti ištikimybę iki maksimumo užtenka vos 100 dolerių, bet specializuota parduotuvė labai šauni ir įkandama. Nors ir nelabai su kalėdom (bent jau man), susijęs augintinis (ačiū, bet geriau auginsiu tokį triušiuką, negu Kalėdų senelio elnią), tačiau meilumu ir šiluma sušildys kiekvienos širdį šiuo šventiniu laikotarpiu. Nepaminėjau svarbiausio - šis gyvūnėlis mūsų augintinių parduotuvėje bus tik ribotą laiką, iki gruodžio 16d. 14:00 val.! 
 Nepražiopsokite progos mielosios! ;)
Gražių akimirkų ir iki kito karto! ;)

XOXO

0 komentarai (-ų):

Rašyti komentarą