2015 m. gruodžio 18 d., penktadienis

Ir vėl nauja rašytoja?


Sveikutės,
esu nauja rašytoja, MA žaidime pasivadinusi Ericėa. Dievinu rašymą blog'uose, juos rašau jau nuo pradinių klasių, bet kažkaip labai skelbti jų nemėgstu. Iš tiesų aš dažnai prisibijau ar gėdijuosi išsakyti savo nuomonę, tačiau įsijautus galiu kažką netyčia ir įžeisti. Labai nemėgstu naudoti smailų savo įrašuose, kadangi kažkada užmačiau vienam blog'e komentarai, kokie tie smailai nedori ir įrašuose netinkantys. Gal dėl to galiu pasirodyti pikta, bet esu labai smagus ir linksmas, niekam blogo nelinkintis žmogus.
Taigi eime toliau - apie ką aš rašysiu? Rašysiu apie dvi temas. Pirmoji bus kokio nors mėnesio "favorites". Šio tipo įrašuose prisiminsiu visus tą mėnesį įvykusius žaidimus, kolekcijas arba bendrai - event'us ir aprašysiu viską kas man labiausiai patiko ir buvo tikrai verta dėmesio. Antroji tema mano manymu irgi nebloga - TOP10 "kažko". Kad ir TOP10 gražiausių sužadėtinių MA pasaulyje arba juokingiausių klubų taisyklių ir pan. Šio tipo įrašus rašysiu kas savaitę. 

Tikiuosi bent kiek sudominau ir atsiprašau už gan trumpą prisistatymą, kadangi tai nėra mano mėgstamiausias dalykas.
Rytoj jau ketinu parašyti savo pirmąjį TOP10 įrašą!

1 komentaras:

  1. Ir kur gi tas irasas? nuo zadeto rytojaus 19d. praejo dar 3 dienos.

    AtsakytiPanaikinti