2015 m. liepos 23 d., ketvirtadienis

Nauja rašytoja!


Sveikos, brangiosios!

Su jumis sveikinasi Fiorė, naujoji blogo rašytoja. Džiugu, kad nuo šiol ir pati galėsiu pasidalinti su blogo skaitytojom savo patirtimi, mintimis apie Mados Areną, naujas akcijas ir žaidimus. Nesu dar labai patyrusi šioje srityje, nes anksčiau dažniausiai tik skaitydavau kitų straipsnius, bet manau, kad laukui bėgant patobulėsiu, o mano straipsniai bus jums vis įdomesni!

Bet visų svarbiausia - noriu padėkoti visam klubui už tokį svetingą priėmimą, už rūpestį ir linksmai praleistą laiką. Tik jūsų dėka dabar aš spaudinėju kompiuterio klavišus ir rašau pirmąjį savo straipsnį. :)

Niekur nepabėkit dar, jau baigiu padėkas! :D Dabar norėčiau šiek tiek labiau apie save... kaip asmenybė esu labai nuoširdi ir smalsi, domiuosi įvairiausiais dalykais. Kartais kitiems galiu pasirodyti per daug jautri, bet tokia jau aš esu! :D Visus darbus atlieku atsakingai ir įdedu daug pastangų. Galbūt todėl turiu galimybę prisidėti prie draugiško blogo rašytojų būrelio ir rašyti jums straipsnius, mielieji! :)

Ačiū už suteiktą dėmesį, pasimatysime kitame mano straipsnyje, kuris turėtų pasirodyti greitu metu! :)


0 komentarai (-ų):

Rašyti komentarą