2015 m. liepos 13 d., pirmadienis

Teleporterio taktika (By Cheeryy)


Sveiki mieli skaitytojai!

Šio įrašo realizavimą planavau jau senokai, kai tik pati spėjau perprasti šio žaidimo taktiką (o perpratau aš ją tada, kai turėjome Hobito tematikos teleporterį). Iškart supratau, kad darbelio laukia nemažai, nes norėjau, jog įrašas būtų detalus, aiškus kiekvienas žodis ir paveiksliukas, ir kad tikrai pagaliau prašvistų akys toms, kam ypatingai sunkiai sekasi šio tipo žaidimas. Iškart įspėju, kad norint tikrai suprasti taktiką, neskubėkite skaityti, išanalizuokite paveikslėlius, jei vis dar neaišku, bandykite skaityti dar kartą įsigilindamos į kiekvieną žodį, taip pat nepamirškite pajungti loginio mąstymo, nes čia viskas priklauso nuo jo. Pasiruošusios? Pradedam ;)
Žinutėje iš kūrėjų, kurioje paskelbiamas žaidimas, nurodoma kokiu principu vadovaujantis galima kažką laimėt:
 (paveiksliukas pasididina ant jo paspaudus)
Žaidėjoms, nesusidūrusioms su teleporteriu, gali atrodyti, jog čia labai painus paaiškinimas, Ir man taip buvo, kai buvau dar visai žalia šio tipo žaidime, atrodo gal kelis kartus iš eilės skaičiau, bet atrodė, jog skaitau ne sava kalba parašyta tekstą ir nieko nesuprantu. :D Todėl, kaip ir daugelis panelių, prašiau pagalbos klube ir forume, kiekvieną pasakytą galimą variantą bandydavau išanalizuoti, kodėl būtent taip, o ne kitaip. Iš pradžių teko ganėtinai stipriai pajungti loginį mąstymą, kol galiausiau pamažu pradėjo viskas aiškėti. Ir dabar noriu su jumis pasidalinti teleporterio taktika, kuri, bent jau man, tikrai pasiteisina ir padeda. ;)

1 etapas - pradžių pradžia arba kur paleisti pirmąjį šūvį

 

Tai va, turim štai tokią gražią lentelę (Nr. 1), kurioje yra 100 langelių išdėstytų 10x10 plote. Atrodo spaustum betkur ir tikėtumeis, kad tas pirmasis šūvis bus sėkmingas, na arba bent jau gausi pakankamai užuominų. ;) Viena svarbiausių užuominų yra lentelėje pasirodę X, nes būtent pagal juos yra orientuojamasi, kur gali būti pasislėpęs daiktas. Bet neskubėkim, viskas iš pradžių. Taigi, atidžiau pažiūrėjus į lentelę, matome, kad ją galime pasidalinti į lygias keturias dalis. Tą aš ir padariau (Nr. 2), raudona linija padalinau didįjį kvadratą į keturis mažesnius kvadratėlius. Kiekviename iš kvadaratėlių pažymėjau patį viduriuką, tai 3x3; 3x8; 8x3; 8x8. Šie langeliai ypač padeda kai tarkim belieka surasti vieną daiktą, tai reiškia, kad užtenka keturių ėjimų, jog aprėptum visą lentelę ir penktu ėjimu surastum besislepiantį paskutinį daiktą.

Kai trūksta kur kas daugiau daiktų, paspaudus tuos langelius,  atsiranda vien tik klaustukai aplink ir nei vieno X. Štai realus pavyzdys (Nr. 3) kokia situacija gali susiklostyti, kai lentelėje slepiasi nemažai daiktų, o pagrindiniai langeliai 3x3; 3x8; 8x3; 8x8 nerodo jokios konkrečios informacijos, t.y. neatskleidžia nei vieno X. Tokiu atveju lieka šaudyt tol, kol pagaliau pasirodys nors vienas X, nes būtent pagal jį ir orientuojamės, kur gali būti paslėptas daiktas. ;)
Taigi, visada pradėjus naują lentelę renkuosi tas keturias vietas 3x3; 3x8; 8x3; 8x8, kol atrandu aiškią užmuominą, t.y. X. Kaip matome paveiksliuke (Nr. 4) pasirinkau 3x3 kvadratėlį ir iškart gavau nemažai užuominų: pasirodė keli X ir nemažai klaustukų. Kaip jau minėjau ankščiau, pagrindinis mūsų tikslas yra surasti X, nes pagal jį lengviausia atrasti daiktą. Taigi, visų pirma žinoma, kad kai turime X, reiškia jog aplink jį esančiuose langeliuose nėra nieko. Kitame paveiksliuke (Nr. 5) pažymėjau raudonai (aplink tuos du X) kur daikto tikrai nėra, beliko tik vienas klaustukas 2x4 vietoje, kurį pažymėjau geltona žvaigždute, tai reiškia, kad yra tikimybė, jog ten slepiasi daiktas. Kadangi daugiau variantų neturim, bandom žiūrėti, kas slepiasi po šiuo klaustuku. ;)










2 etapas - gera pradžia -  pusė darbo, arba kaip nenuklįsti į lankas


Štai paveiksliuke (Nr. 6) matome, jog 2x4 kvadratėlis buvo sėkmingas, taip pat atsirado dar keli X ir ?, todėl vėl raudonai susižymėjau (Nr. 7) šalia kiekvieno X  (neaišku kokiu principu pažymėti raudonai langeliai? Paprasta, aš tiesiog pasiimu vieną lentelėje esantį X, pvz 2x2 ir aplinkui jį pasižymiu - ten daikto tikrai nėra). Lieka tik vienas klaustukas esantis 3x5 vietoje, reiškia čia galime tikėtis daikto. ;)











Štai matome, jog žvaigždute pažymėtas, 3x5 vietoje esantis kvadratėlis slėpė daiktą (Nr. 8). ;) Vėl pasirodė keletas X ir ?, vėl aplinkui kiekvieną X pasižymėjau raudonai, kad suprasčiau, kur daikto tikrai neieškoti, tada lieko tik vienas laisvas klaustukas 2x6 vietoje, jį ir pasiriksim (Nr. 9) ;)









 

Kaip matote 2x6 vietoje buvo daiktas ;) Toliau vėl susižymėjau kaip ankščiau ir lieka 1x7 vietoje esantis klaustukas, bandom jį ;)






Ir vėl daiktas! Visai neblogai sekasi, ar ne? ;) Ar jau darosi aiškiau? Manau, kad turėtų ;) Tačiau ne visada taip gerai sekasi. Tuoj suprasite apie ką aš ;)

3 etapas - kai liekame it musę kandusios

 

Ką gi, priartėjome prie slidesnio varianto. Šį karta taip neįgudusi akis nepastebės kur čia kabliukas (Nr. 13). Žodžiu, turime 1x8 vietą, bet čia tikrai nėra prizo, kodėl, klausiate, ogi todėl, kad 2x7 vietoje esantis X apima šį 1x8 vietoje esantį klaustuką (pamenat? Aplink pasirodžiusį X prizai nesislepia). Ir štai (Nr. 14) paveiksliukas įrodo, jog tikrai nebuvo ten jokio prizo.











Na ką, o dabar kita situacija, kai net gerai įgudusi akis to negali numatyti. ;) Paveiksliuke (Nr. 15) vėl susižymėjau kur nėra daikto, o kur jis gali slėptis. Atrodo yra keli variantai, tai 1x9 ir 2x9, širdis linksta prie 2x9, jį ir pasirenku, tačiau štai ir likau nieko nepešus (Nr. 16)... Atrodo šis klaustukas "vaiduokliukas" išmuša iš vėžių, bet tenka susikaupti iš naujo, taigi vėl susižymiu kur spausti negalima, o kur galima kažką išpešti. ;) Šį kart turime nemažai pasirinkimo variantų. Pasirenku saugiausią variantą, t.y. arčiausiai X, kuris randasi 3x7 vietoje, esantį klaustuką - 3x9 vietoje.











Ir nesuklystu, čia tikrai slėpėsi daiktas (Nr. 17). ;) Vėl gavome keletą klaustukų ir X. Vėl susižymėjau (Nr. 18), šį kart galimi du variantai - 1x9 ir 1x10. Daiktas gali būt kažkuriame jų, o gal ir abiejuose. Aš niekada nesirenku pačių kampų - 1x1; 1x10; 10x1; 10x10, nebent tai būna jau 100% variantai, todėl ir šį kartą 1x10 palieku ramybėje, pasirenku 1x9. Ir štai (Nr. 19) matome, jog pasirinkimas buvo tikrai geras, dar vienas daiktas į kolekciją. ;)

4 etapas - kai tenka pasikliauti nuojauta


Na štai priėjome tokį etapą, kai negalime spausti ant klaustukais pažymėtų kvadaratėlių (Nr. 20), tenka atidžiai žvilgetėlti, ką mums siūlo užuominos. Matome klaustukus 3x1 ir 4x1, bei 4x8; 4x9; 4x10, bet jie visi yra šalia X, reiškia daikto tikrai ten nerasim, todėl bandau pasikliauti nuojauta ir bandau 5x9 kvadratėlį. Kodėl jį? Nes šalia yra trys kvadarėtliai su klaustukais, kurie rodo jog šalia yra tikrai daiktas, kadangi jų pačių negaliu spausti, tai renkuosi kvadaratėlį šalia vidurinio klaustuko, kuris yra 4x9, taip padidėja šansai kad rasiu arba tikslesnių užuominų arba gal net patį daiktą. Na ir štai kaip matome (Nr. 21) mano nuojauta pasitvirtino, radau daiktą, daugiau klaustukų nebeatsirado, tad keliaujame į lentelės viršų, kur dar yra keli klaustukai. ;)











Bet ir čia matome, kad reikės aklai šauti, nes klaustukai vėl patenka į X zoną (Nr. 22).  Pasirenku 4x1 kvadratėlį. Kodėl jį? Nes prie jo arti du kvadratėliai su klaustukais (3x2 ir 4x2), 5x1 palieku ramybėje, nes prie jo "liečiasi" tik vienas kvadratėlis su klaustuku (4x2), todėl manau, kad 4x1 tikrai didesni šansai, negu 5x1. Ir pasirodo, kad nuojauta neapgavo, dar vienas daiktelis surastas (Nr. 23). ;)











Štai nuosekliai pavaizdavau kiekvieną savo ėjimą, paaiškindama kodėl rinkausi taip, o ne kitaip. Per duotas 8 valandas man pavyko padaryti 12 ėjimų, iš kurių 8 ėjimai buvo sėkmingi, aišku galėjo būti ir daugiau, bet manau ir tiek per vieną dieną  yra užtektinai. ;) Bet dar ne viskas, keliaujam toliau, jau į paskutinį etapą. ;)

5 etapas - vienintelio daikto paieška visoje lentelėje


Manau šio etapo pavadinimas viską pasako. Daug kam gali atrodyti, jog to daikto paieška yra tikras vargas, tačiau man tai vienas malonumas. Tuoj pamatysit kodėl. ;) 
Nesvarbu ar liko vienas daiktas ar daug, bet visada pradedu ieškot užuominų nuo šių taškų - 3x3; 3x8; 8x3; 8x8. Nes kaip jau minėjau pradžioje, šie taškai apima visą lentelę. Štai kas atsiranda, kai pasirenku 3x3 kvadratėlį (Nr. 24), aplink išmeta vien X, ir nė vieno klaustuko. Susibraižau lentelę, kad pasidarytų aiškiau (Nr. 25). ;) Dabar aiškiai, matome, jog šiuo vienu šūviu, aprėpiame ketvirtadalį lentelės. Toliau galime bandyti kitus likusius taškus (3x8; 8x3; 8x8), tikėdamiesi surasti užuominą, nes ji tikrai pasirodys viename iš šių taškų, o ir ėjimų bei laiko liks sutaupyta nemažai. ;) 











Na štai ir viskas, atskleidžiau Jums, kokią taktiką naudoju aš pati. Gal yra kas naudoja kitokią, bet nesvarbu kokia taktika, svarbiausia, kad ji padėtų atrasti pasislėpusius daiktus. Tikiuosi, šis įrašas Jums padėjo suvokti bent kažkiek, žinoma vien teorijos neužtenka, reikia praktikos. Svarbiausia nepamirškit, kad aplink X daikto tikrai nerasit, bei įsidėmėkit tuos keturis taškus (3x3; 3x8; 8x3; 8x8), jais pradedant, kur kas lengviau ieškot daiktų. ;) O pats svarbiausias dalykas, įjunkit loginį mąstymą!

Sėkmės paieškose!

XOXO

3 komentarai:

  1. labai padejai aciu!! Skaiciau forbes nieko nesupratau ,o cia viskas ai6ku ir detalu labai dekoju!!!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Nėr už ką, džiaugiuos, kad pavyko perprasti teleporterio "pinkles". ;))

      Panaikinti
  2. Tikskliau jai forbės

    AtsakytiPanaikinti