2016 m. spalio 2 d., sekmadienis

Savaitės stilingiausia Nr. 4

Labas vakaras!

Pastaruoju metu mane apėmė literatūrinis įkvėpimas ir jis ypač sustiprėjo penktadienį, kai paskutinę rugsėjo dieną užklupo pasakiškas oras! Šis gražus savaitgalis sukėlė man daugybę nepaprastų emocijų ir kaip niekad aiškiai pradėjau matyti daiktuose slypinčią potekstę. Tikriausiai todėl man teko visiškai pakeisti šios dienos įrašą. Jau ketvirtadienį pradėjau kurpti būsimą tekstą, nes turėjau pririnkusi nemažai klubiečių derinių, patraukusių mano akį. O šiandien nutiko nepaprastas dalykas! Nusprendžiau paskutinį kartą patikrinti visų Gravity klubo narių profilius. Tada ir aptikau Arabelos derinį, kuris privertė mane iš esmės pakeisti įrašą. Štai ir sėdžiu šį vakarą, laikrodžiui rodant 19:32 ir mąstau, kaip man aprašyti visa tai, ką įsivaizdavau pamačius Arabelos aprangą.
Galbūt žinote tą jausmą, kai galvoje sukasi tūkstančiai auksinių minčių ir jų niekaip nepavyksta sutramdyti? Jeigu niekada to nepatyrėte, tuomet tikiuosi, jog apačioje pateiktas gif'as padės jums tai suvokti.
Vaizdo rezultatas pagal užklausą „imagination gif“
Štai kaip tuo metu atrodo tas kosminis minčių lietus (lyg atsivėręs naujas pasaulis, lyg būčiau atradusi Atlantidą). Kaip bebūtų keista, jis mane ištiko būtent tada, kai pamačiau Arabelą. Kilo labai daug asociacijų su visiems žinomais filmų herojais bei scenarijais, ir tuo pačiu - daugybė nuosavų minčių. Nežinau, kaip visa tai išreikšti glaustai ir aiškiai, tačiau jau kuris laikas bandau išnarplioti šį idėjų rezginį.

Amberlė iš „Šanaros kronikos“
Apranga koreguota.
Užtrukau vos keletą minučių, kol mintyse sudėliojau tam tikrą istoriją, kurios pagrindinė herojė - paslaptingoje girioje (tarytum kitame pasaulyje) užaugusi mergaitė ir išmokyta būti medžiotoja. Daugelis šios aprangos detalių ir bendras įvaizdis man priminė Amberlę iš fantastinio serialo „Šanaros kronikos“ („The Shannara Chronicles“). Galbūt todėl šis derinys man ir pasirodė toks mistiškas ir dvelkiantis magija, o visa tai tik paskatino fantaziją. Na ir žiūrėdama labai aiškiai įsivaizdavau situaciją: mergaitė, gyvenanti kitame pasaulyje, šiek tiek laukinė, tačiau kupina drąsos, puikiai valdanti ginklą, užaugusi tampa nuostabaus grožio mergina ir nežinomomis aplinkybėmis atsiduria civilizuotame pasaulyje, kuriame, žinoma, tenka prisitaikyti. Iš pasakų herojės ji tampa modernia, šių dienų diva, tačiau nepraranda savitumo, charakterio, stiliaus ypatybių. Ir štai mes turime velniškai žavų derinį, kuris iš pradžių man priminė tematinę aprangą (todėl leidau sau šiek tiek pakoreguoti originalų įvaizdį, kad perteikčiau tą magišką dvasią, kurį jis simbolizuoja). Na, o iš tiesų, Arabela puikiai sužaidė spalvomis, tatuiruotės šiuo atveju man suteikia intrigą ir tarsi duoda nuorodą į tą mistiškumą apie kurį sapaliojau visą šį įrašą. Negaliu pasakyti, ką konkrečiai Arabela norėjo įkūnyti, galbūt nieko, tačiau tik įsivaizduokite, kokį įspūdį man paliko, sakytumėte, visai paprasta apranga! O galbūt tai tik šio gražaus savaitgalio pasekmė ir mane užklupęs įkvėpimas. Bet kokiu atveju, šaunuolė Arabela, kuri tikriausiai nė pati nenumanydama, taip maloniai mane nustebino.

Originali apranga.


~•«Denera»•~


0 komentarai (-ų):

Rašyti komentarą