2016 m. spalio 29 d., šeštadienis

Weekend Competition #22

Hey!

Su Jumis ir vėl sveikinasi Storma :) Po įvairių svarstymų sugrįžtu prie kiek aktyvesnio šio blog'o rašymo. O su manimi kartu, kaip turbūt pastebėjote, sugrįžta ir blog'o rubrika "Weekend Competition". Tai yra įrašai, skirti pristatyti bei aptarti klube vykstančius savaitgalinius konkursus. Taip pat noriu atkreipti Jūsų dėmesį į atsinaujinusį pagrindinį, šiuos konkursus pristatantį paveiksliuką, kurį matote viršuje. Dvi merginos, stojusios į kovą dėl gražiausios vardo. Hmm, įdomu, kaip ši kova pasibaigė.. :D Na, o mes, aišku, nesiruošiame viena kitos tampyti už plaukų, tačiau šis humoristinio prieskonio turintis paveiksliukas , mano nuomone, labai tiksliai nusako "Weekend Competition" konkursų dvasią, kovą dėl nugalėtojos vardo :) 

Tačiau šis įrašas skirtas ne tik paskelbti apie konkursų sugrįžimą, o ir pristatyti patį naujausią konkursą. Taip, jis jau spėjo įvykti! Taigi, praėjusią savaitę klube vykęs konkursas gavo 22-ąjį numerį visoje konkursų istorijoje. Šio konkurso temos pristatomąjį paveiksliuką galite pamatyti dešinėje. 
Klubo narės gavo progą panaudoti sukauptas heloviniškas gėrybes, kurios dažniausios nėra universalios- tinkamos panaudoti kiekviename kasdieniniame derinyje. Bent pas mane drabužinėje jos, pasislėpusios tolimiausiame kampe, kasmet laukia kol ateis Helovinas- šiurpiausia diena metuose :) Ir ji atėjo.... Todėl kviečiu visas apžvelgti klubiečių sukurtus heloviniškus kostiumus, bei išrinkti patį pačiausią!



"Aš tokia baisi, kad mirtis pamačius mane turi nusukti kitais keliais, o jei kartais sudvejotų.., turiu priemonių jos nuomonę pakeisti... Aš turiu priemonių pakeisti bet kokią nuomonę..."- Barsa







"Nori sužinoti,kas laukia ateity?
Raganaitė pasakys :)"- Benigna.











"Dalmantiniški kailinukai išduoda, jog tai - Kruela Devil. "101 dalmantinas" buvo vienas mėgstamiausių mano vaikystės filmų, todėl nė nedvejodama Helovino temai pasirinkau būtent šio filmo veikėją. Juk Helovinas nebūtinai turi būti baisus, ar ne? "- Denera







"Tema buvo išties įdomi. Tai buvo lyg ir savotiškas išbandymas, kadangi heloviniški rūbai niekuomet manęs nežavėjo. Kažko tokio, kas tiktų šiai šventei, nelabai ir turėjau. Tačiau vienais metais Helovino teleporteryje man išties nuskilo. Todėl nusprendžiau pasirinkti būtent ten ir laimėtus rūbus (tai būtų sijonas ir palaidinukė). Tad pasitelkusi visą savo fantaziją sukomplektavau 
šiokį tokį derinį. Na, o ar man pavyko, ar ne, spręsti jums."- dominyka258






"Jaunimui suplėšyti drabužiai - mada, o kai kam tai skaudi realybė, kai nėra ką apsirengti ir ką valgyti. 
Kodėl pasirinkau pavaizduoti smurtaujančio vyro auką iš tiesų nežinau. Galbūt norėjau pasakyti/parodyti, jog paaugliams per Heloviną 
mėlyni paakiai, raudonos ''krauju nulietos'' lūpos -kostiumas, o kai kam - skaudi realybė. Aš nepretenduoju nei laimėti, nei kažką. Tiesiog noriu, jog susiprastumėte - per Heloviną rimtai pagalvokite
 ką rengsitės, bei savo kostiumu neskaudinkit kitų žmonių. Nes Jums tai linksmybės - o kaimo glūdumoje gyvenančiai moteriai skaudi kasdienybė."- Elizabetė 




"Bandžiau sukurti Helovinišką raganaitės įvaizdį. Nelabai mėgstu šiurpių dalykų,
 todėl manoji raganaitė, nors ir atrodo šiek tiek pikta, nėra bloga. Nebijokit!"- Lady-Aistė 










"Vos tik ši suknelė pasiekė mano drabužinę, iškart pamaniau, kad ją bus galima panaudoti kuriant helovinišką derinį. O šiai progai pasitaikius, ją ir pasitelkiau į pagalbą. Prie jos lipdžiau kitas detales ir galiausiai, mano nuomone, sukūriau kažką panašaus į helovinišką aprangą :D"- Storma










Štai tokį helovinišką stilių siūlo klubietės. O aš savo ruožtu kviečiu Jus užpildyti apklausą ir išrinkti šio konkurso nugalėtoją :) Apklausą galite rasti čia.

-------------
Weekend Competition #22 nugalėtoja





Tiek šiam kartui, laukiu Jūsų balsų apklausoje. Iki kitų susitikimų!



2 komentarai:

  1. koks geras irasas Storma! merginu deriniai nerelus, man labai patiko Elizabetes, ji labai graziai aprase. o Deneros nerealus atitikmuo
    kada rezultatai?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū! Be galo džiaugiuosi, jog patiko. Rezultatus bus galima pamatyti greitu metu :)

      Panaikinti