2016 m. rugsėjo 4 d., sekmadienis

Interviu su Lahelia, Demetria ir GabiukasD!



Laba vakara, panelės ;>

Taaip, tai aš - Hansa, ir vėlgi grįžtu prie savosios veiklos klubo bloge (interviu) :) 
Jau ilgai svarsčiau sugrįžimą, nes visą vasarą nekėliau jokio įrašo, nei aš, nei kitos klubietės, tad blogas buvo truputį užmigęs vasaros miegu :))
Už tai labai atsiprašau:)
Tačiau, kadangi grįžau prie mokslų, grįšiu ir rašymo, kas man išties patinka.

Tai nedelsdama noriu pranešti dar vieną naujieną, jog nuo šiol, interviu imsiu iškart iš trijų panelių, ir parašysiu į vieną postą, manau taip bus įdomiau:>

Šiam vakarui, išrinkau tris paneles - (nuo kairės) Lahelia, Demetria ir GabiukasD.
 
 *****

Na ir beabejo, lauktasis interviu iš šių nuostabių, bei tuo pačiu skirtingų merginų :)

1. Iš kur kilo idėja duoti panelei tokį vardą?

Lahelia: Ko gero, banaliausias atsakymas iš visų. Vardas mano mintyse atsirado visiškai netikėtai, o po kelių dienų pritaikiau jį savo panelei;)

Demetria:  Esu lovatic ( Demi Lovato gerbėja), o jos pilnas vardas yra Demetria Devonne Lovato, rinkausi iš Demetria ir Devonne, galiausiai su draugių pagalba išsirinkau, tad dabar mano vardas yra toks koks yra.

GabiukasD: Mano panelės vardo idėja kilo iš mano tikro vardo ir pavardės. Mano vardas Gabija, o pavardė iš D raidės.
***
 2. Kur suradai šį žaidimą? 

Lahelia: Žaidimą parodė pusseserė prieš tikrai daug laiko. Dar tuomet ,,superpanelė" buvo visiškai naujai atsiradusi interneto pasaulyje.

 Demetria: Tai buvo beprotiškai senai todėl tikrai neprisimenu.

GabiukasD: Šį žaidimą (senąją versiją) radau kažkokiame puslapyje kuriame būdavo žaidimai kuriuose tu gali mokytis matematikos, lietuvių kalbos ir t.t. O apie naują versiją sužinojau iš savo antros eilės pusseserės. 
*** 
3.Kuo žaidimas sudomino? 

 Lahelia: Žaidimas mane sudomino galimybe laisvai demonstruoti savo grožio suvokimą ir juo dalintis su kitais. 

Demetria: Galbūt laisve. Žaidime galima viską bet kurio metu keisti, kas realybėje, deja, nėra įmanoma.

 GabiukasD: Žaidimas mane sudomino tuo, kad jame gali turėti vaikiną, perrenginėti panelę, balsuoti už kitas paneles.
***
4. Kiek laiko skiri MA žaidimui?

Lahelia: Tikrai nedaug, pastaruoju metu vis rečiau prisijungiu prie savo anketos.

 Demetria: Šiuo metu nebežaidžiu.

  GabiukasD: Pagrinde apie 2-3 valandas per dieną. 
***
 5. Mėgstamiausia MA akcija, kodėl? 

Lahelia: Manau, kad lentelės 3x3 tipas. Pirmiausia, tai tėra sėkmės dalykas, o taip pat, tokios akcijos neatima daug laiko.

 Demetria: Vienareikšmiškai teleporteris, nes galima laimėti daugiausiai prizų neišleidžiant nė cento.

   GabiukasD: Teleportelis, nes jame lengvai galima laimėti daiktus kurių nori. 
***
6. Ar bandei kažkada siekti podiumų? Kaip sekėsi? 

Lahelia: Bandžiau tik senojoje žaidimo versijoje. Laimėjau visas prizines vietas paprastajame bei būsto podiumuose.

 Demetria:  Niekada nebandžiau, mano plane buvo sužadėtuvės, o tada podiumai, tačiau nei vieno iš šių dalykų nebus.

   GabiukasD: Bandžiau, bet nieko gero iš to neišėjo, nes jau kitą dieną prisijungus pamačiau, kad jau net nesu tarp top 50.
***
7. Kaip ilgai žaidi superpanelę? 

Lahelia: Vėlgi, nepasakysiu tikslaus metų skaičiaus, tačiau beveik nuo pačios žaidimo pradžios.

  Demetria: Tikslaus žaidimo laiko negaliu pasakyti, nes dariau daug trumpų ir ilgų pertraukų, tačiau viskas prasidėjo dar prieš Mados Arenos laikus.

 GabiukasD: Panelė mano užregistruota jau 4 metus, bet žaidžiu 3 metus, nes buvau gavus bausmę 1 metus. 
***
8.Kaip manai, kas superpanelės žaidime yra svarbiausia? 

Lahelia: Parodyti ,,tikrąjį aš". Man žaidimas ir yra įdomus tuo, kad galime matyti daugybę skirtingų profilių, derinių ir makiažo pasirinkimų.

   Demetria: Man asmeniškai svarbiausia yra tikslų siekimas. Galbūt tikėjotės, kad pasakysiu bendravimas, tačiau man tai nėra taip jau ir svarbu.

  GabiukasD: Svarbiausia neprisikalbėt per daug, nes vėliau gali būt skaudžiai nubausta. Sakau iš savo patirties. Per MA beveik niekuo negalima pasitikėt, nes bet kas gali tave paskųsti adminams.
 ***
9. Kokiu stiliumi, dažniausiai aprengi savo panelę? 

Lahelia: Man patinka netradicinis stilius. Dažniausiai remiuosi devyniasdešimtųjų metų bei naujausiais dizainerių pasiūlymais.

   Demetria: Paprastu, laisvu, tačiau panelę palikau pasipuošusia gan puošnia suknele, kad prisiminčiau, jog išeinu jau kažkiek pasiekusi, kažką sukūrusi ir atradusi, žodžiu, aukštai iškėlus galvą.

 GabiukasD: Dažniausiai rengiu gatvės arba boho stiliais. Bet kartais aprengiu pagal tumblr.
***
10. Ko palinkėtum MA žaidėjoms?

Lahelia: Linkiu susirasti bendraminčių žaidime, nes, mano nuomone, tai yra svarbu tiek realybėje, tiek virtualioje erdvėje. :)

Demetria: Neprarasti kantrybės, elgtis su kitais taip, kaip norėtų, kad su jomis būtų elgiamasi, išpešti iš žaidimo ką nors sau tikrai vertingo (žinoma, ne materialine prasme).

 GabiukasD: Linkiu nepasiduoti siekiant podiumų ir susiprotėt, kad niekas už tave nebalsuos jeigu tu rengsi savo lėlę kaip bobutę.:D
***
___________________
 Na va, ir pribaigėm šį interviu, tikiuosi laikas neprailgo ir buvo įdomu ;))
Labai noriu padėkoti mano pašnekovėms, ačiū JUMS!:>

Šiam kartui tiek, mielosios, gero likusio vakaro, ir iki kitos savaitės!


3 komentarai:

  1. Aww koks fainas įrašas :33 Visai įdomu buvo skaityt kai neprirašyta litanijų :D

    AtsakytiPanaikinti
  2. Labai idomus interviu. Patiko skaityti. Labai faina, kad grizai prie interviu rasymo. Ilgai laukiau

    AtsakytiPanaikinti
  3. Ačiū mergaitės! :))
    Labai džiaugiuosi kad kažkas laukė mano interviu, ir kad ištiesų yra interviu skaitovių, labai smagus jausmas ^^

    AtsakytiPanaikinti