2017 m. balandžio 20 d., ketvirtadienis

Late Night Talk #Elizabetė

Labas vakaras.

Lyg tikrame pokalbių šou, norėtųsi sakyti „šiandien mūsų studijoje svečiuosis Elizabetė“. Nors tai ir ne visai studija, tačiau galima sakyti, jog tai vis tiek tam tikras pokalbių kambarys/erdvė. 

Šiame interviu pasidalinome mintimis ne tik apie MA, bet ir kitus panašaus pobūdžio žaidimus. Taip pat paplepėjome apie norus ir tai, kodėl svarbu būti klube.


Kodėl tavo lėlė neturi vaikino?

Elizabetė: Ogi todėl, kad esu tinginė, nemyliu savo vaikino ir juo nesirūpinu. :D  Paprasčiausiai pamirštu jį aplankyti ir kelti jo laimę. Bet manau, kad jau reikės susigriebti ir jį susirasti. :)
Denera: Bet juk esi aktyvi žaidėja, kiekvieną dieną prisijungi, atrodo, tai turėtų būti taip paprasta. :D
Elizabetė: Tas tiesa. Tačiau aš net „Laimės rato“ nebesuku. Matyt, jis man nėra toks svarbus, kaip klubas, draugės ir t.t. Ką jau mėgstu ir myliu, tai ramybėj tikrai nepalieku. :D
Denera: Tai kurioj „Laimės rato“ dienoj dabar esi? :D :D Spėju neišlipi iš 1-os. :D
Elizabetė: Iš tiesų esu 1-oje. :D Prieš atostogas susigriebiau ir buvau net 15  (net! :D), tačiau užpuolė šventinis tingulys ir viskas baigėsi. Kalbant apie ankstesnį laikotarpį, tai labai aktyviai jį sukdavau ir dažnai laimėdavau safyrų. Kas sekė mane facebook'e, turėjo matyti kaip savo džiaugsmu dalindavausi su visomis.
Denera: Man atrodo aš čia viena panikuoju, kad tik netyčia man „nenusinulintų“ tas ratas. :D Kažkokia durna visai. :D Bet taip gražiai atrodo, kai yra koks 150 ar 200. :D
Elizabetė: Manau tikrai ne viena. :D Aš ankščiau taip pat panikuodavau. O kokia graužatis būdavo, kai visai netyčia „nusinulindavo“ tas gražus skaičiukas. :D
Denera: Kuo dar daliniesi facebook'e? Tuoj reikės ir man susikurti.. :D
Elizabetė: Dabar tenai esu visiškai išnykusi. :( Bet dalindavausi savo redaguotomis nuotraukomis, visokiomis naujovėmis, džiaugsmu, liūdesiu, nuomone. Žodžiu, beveik viskuo, kuo galima.

Kuo tave žavi MA?

Elizabetė: Labiausiai manau žavi galimybė bendrauti su merginomis. Galbūt net šansai išreikšti save. Juk čia gali atrodyti ir rengti lėlę kaip nori, o viešumoje taip išsiskiriančiai atrodantį žmogų išjuoktų.
Denera: Su išskirtinumu yra didelė problema: dauguma supranta, kad būti kitokiu yra įdomu, nes taip išreiški save, bet tuo pačiu yra baimė, kad tavęs nesupras. Tai va, dažniausiai visi ir žaidžia tuo „saugiu variantu“. Bet tikrai sutinku, kad MA erdvė yra puiki vieta parodyti tai, ką nori parodyti. Ar esi žaidusi panašaus tipo internetinių žaidimų?
Elizabetė: Liūdna, kad taip yra. Hmmm, žaidžiau „IMVU“, „Stardoll“, tačiau nei vienas taip neprilipo kaip MA.
Denera: Ir aš šiuos žaidžiau. „IMVU“ labai lėlės gražios, bet pats žaidimas...jis toks vos ne „suaugusiems“. :D Pamenu, kad ten kažkokie žaidėjai vaikinai rašinėdavo su visokiais „pasiūlymais“. :D Tai man tas variantas nelabai tiko. O „Stardoll“ tai mano pirmasis tokio tipo žaidimas ir jis buvo mano tikrų tikriausia meilė. Nežinau kiek ten pinigų esu išleidus. :D Ir taip pat nežinau, kodėl nustojau jį žaisti.
Elizabetė: Tikra tiesa dėl „IMVU“. :D Lėlės gražios, figūros, veidai, rūbai taip pat. :D Bet viskas brangu, reikia ieškotis „išlaikytojo“. :D O visiškai nepažįstamam žmogui siuntinėti širdeles ir apgaudinėti „ale“ myli, nėra labai gražu ir mandagu. :D
Denera: Ir šiaip pastebėjau, kad ten labai perdėtai demonstruojamas tų lėlių seksualumas, atvirumas, maždaug turi suvilioti tą vaikiną žaidėją. Su lėle. :D :D Ir kvaila ir apskritai, kažkaip per daug vulgaru ten.
Elizabetė: Būtent! Kokios ten meilės seilės nepažįstamam vaikinui rodomos. :D Ir juokinga, ir graudu. :D
Denera: Tai kokie dar būtų MA privalumai, neskaitant to, kad pats žaidimas vizualiai yra tvarkingas ir nedemonstruoja vulgarybių? :D
Elizabetė: Draugų susiradimas, lengvesnis pinigų gavimas, rūbų kainos padorios, funkcijų daugiau.
Denera: Man tai turbūt pas žaidimo dizainas lengvesnis ir patogesnis. Taip pat geriau, kad čia tik mūsų šaliai skirta versija, nes tiek „IMVU“, tiek „Stardoll“ yra tarpautiniai žaidimai ir man kažkaip ten per daug tų žmonių, makalynė.
Elizabetė: O taaaip! Super duper didelis pliusas, jog ši versija skirta tik mums ir tikrai nėra tiek žmonių, kiek paminėtuose žaidimuose.


Taip atrodo „Stardoll“ lėlės. Turbūt vienas iš šaunesnių dalykų yra tai, kad žaidimas skirtas ir vaikinams, o jų ten tikrai apstu. Visai neseniai vėl buvau prisijungusi prie savo paskyros ir eilinį kartą nustebau, kad vaikinai savo stiliumi bei būstais nė iš tolo nenusileidžia panelėms. 



Būstai ir parduotuvės taip pat atimančios žadą. Yra labai didelis pasirinkimas tiek baldų, tiek drabužių, todėl kiekviena žaidėja (-as) gali rasti tai, kas patenkintų jų poreikius.



O štai tokios „IMVU“ lėlės. Na, turbūt neverta nė pasakoti, kaip jos atrodo ir kokį įspūdį sudaro. Iš dalies gražu, bet realiai tai per daug.. „IMVU“ labai primena turbūt visoms gerai žinomą žaidimą „The Sims“ ir būtent 4-ąją dalį, kuri yra geriausiai ištobulinta.



Ką tau reiškia būti klube? 

Elizabetė: Jei ne klubas - manęs žaidime tikrai nebebūtų. Jis palaiko mano gyvavimą ir žaidimą. Aš klubui reiškiu ne tiek ir daug, tačiau klubas man - reiškia neaprėpiamai daug. Aš ten galiu džiaugtis, liūdėti, išsipasakoti, juoktis, patarti ir t.t. Jame susiradau daug labai brangių draugių, be kurių dabar būčiau niekas, jos mane labai palaiko, man padeda. Ankščiau su niekuo nesidalindavau savo kontaktais ir savimi, tačiau yra viena mergina kuria pasitikiu iš visų labiausiai. Jai netgi esu atskleidusi savo gyvenamą vietą, bendraujame kasdien. Tad gal ir nukrypau nuo temos, bet kitaip išreikšti, kas man yra klubas ir kiek man davė, tiesiog neįmanoma.
Denera: Ir apskritai, man atrodo būnant be klubo daug sunkiau su kažkuo bendrauti. Juk čia yra pokalbių kambarys ir tas bendravimas vyksta visai kitaip, nei paprastomis žinutėmis.
Elizabetė: Pasakei visišką teisybę. Bendrauti žinutėse yra beeeeproootiškai nepatogu, o va klube visai kitas reikalas. O ir „iš oro“ pradėti kažkam rašyti yra keista. Klubas yra ir šioks toks pažinčių portalas. :D
Denera: Bet toks patikimas (gal dėl to, kad čia vien merginos :D), nes šiaip pažinčių portalai man kažkokie atgrasūs. :D
Elizabetė: O ką ten žinai, gal yra ir vienas kitas vaikinas. :D :D :D
Denera: Būtų...įdomu. :D
Elizabetė: Iš tiesų, niekada nežinai kas slepiasi už kompiuterio ekrano.
Denera: Na bent jau mes viena kitą žinom, tai jokių siurprizų. :D
Elizabetė: Dabar jau žinom, bet susipažinimo pradžioje nei nenutuokėm kaip atrodom. :D
Denera: Bet tikrai niekad nepagalvojau, kad tu ar kažkuri kita galėtų būti vaikinas. :D Dabar mane apims paranoja. Nežinia ką kitos klubietės slepia. :D
Elizabetė: Manau vis vien merginos manieros ir kalbėsena yra kitokia. O šiaip, saugosim tave, kad tik neapimtų ji. :D Tai išties baisus dalykas.

Visai neseniai Lunalight paskelbė įrašą, kuriame nemažai idėjų, kaip būtų galima patobulinti MA ar tiesiog pradžiuginti žaidėjas. Man labai patiko ta mintis, kad kiekvienai būtų leista išsirinkti po kelis rūbus iš buvusių kolekcijų/žaidimų. Koks būtų tavo Top5?





Elizabetė pasirinko Arianos šukuoseną, baltą palaidinę, kuri visada puikiai dera prie sijonų, juodus marškinius iš vasaros teleporterio (jei gerai pamenu). O aš pati labiausiai liūdėjau, kai nepavyko gauti tų akinių juodos spalvos. Jie tokie osom! Dėl skrybėlės tai kalnus nuversčiau...


Kokią muziką klausai?

Elizabetė: Mano muzikos stilius yra labai savotiškas ir priimtinas tikrai labai mažam skaičiui žmonių. Nors tokio griežto stiliaus neturiu. Klausau tai, kas „prilimpa“. Bet kaip jau daugelis žino, labiausiai mėgstu rusiškas, nors teksto suprantu labai mažai. :D
Denera: Na taip, klubo narės jau žino, bet kitos skaitytojos dar ne. Kadangi pati rusiškos muzikos neklausau, tai pasiūlyk tiek man, tiek skaitytojoms keletą atlikėjų ar tiesiog dainų, kurias šiuo metu klausai. Gal ir mes susidomėsim. :D
Elizabetė: Gal nereikia? Ne visų ausų būgneliai tokie stiprūs kaip mano, jog išklausytų tokias nesąmones, kokias klausau aš. :D
Denera: Visos atlaikys. :D O ir man nauja patirtis bus. :D
Elizabetė: Na gerai...Tikriausiai patys pačiausi yra Natali, Accorti, Egor Krid, Grandi ir daug daug nežinomų. :D  Jei jau darausi sau gėdą su šiais atlikėjais, galiu dar pabrėžti, jog labiausiai patinka senos ir niekeno nebeklausomos dainos. :D
Denera: Na kodėl gėda? Juk čia skonio reikalas. :P O Natali tai čia ta, kur dainavo „o bože kakoi mužčina?“ :D
Elizabetė: Taip, ta pati. :D
Denera: Pasirodo ir aš kažką žinau. :D


Kadangi prasidėjo kalba apie muziką, tai ir užduotį sugalvojau iš tos „operos“. Pateikiau Elizabetei žodžius iš kelių dainų ir jai teko atspėti dainos pavadinimą bei atlikėją/grupę.

1.
Turn it up, it's your favorite song
Dance, dance, dance to the distortion

Elizabetė: Žinau, kad Katy Perry, tačiau pavadinimo ne. :D Nesu jos gerbėja.
Denera: Aš ir nelabai. Daina vadinasi „Chained to the rhythm“.
Elizabetė: Tikrai nebūčiau atsakius. :D 

2.
Oh yeah
Don't need permission
Made my decision to test my limits
'Cause it's my business 


Elizabetė: Ariana Grande „Dangerous Woman“.
Denera: Tikrai taip.

3.
Looking for the reasons I’m still on the road
If I gonna stop and choose, yeah yeah…
Feel I’m gonna travel again

Elizabetė: Tikrai nežinau. :D
Denera: Oi Nath tave gerai papurtytų. :D Matosi, kas nežiūri Eurovizijos. :D
Elizabetė: Tikrai nežiūriu. Mirčiau iš gėdos, jei čia Lietuvos atstovų daina ir aš nežinau.
Denera: :DDDDDDDDDDDDDDD Taip, čia lietuvių daina.
Elizabetė: :DDDDDDDDDDDDDD Kartą klausiau, bet man žiauriai nepatiko.

4.
Please have mercy on me
Take it easy on my heart
Even though you don't mean to hurt me
You keep tearing me apart 

Elizabetė: Shawn Mendes „Mercy“. Šitą žinojau. :D
Denera: Aha. :D

5.
And you got me, let go
What you want from me?
And I tried to buy your pretty heart, but the price too high 

Elizabetė: Rihanna „Love on the brain“. Rihanną šiek tiek klausau, tik dėl to žinojau. :D
Denera: Aš tai pagal šitus žodžius tubūt nebūčiau atspėjus, nors tai mano viena mylimiausių dainų. :D

6.
Something don't feel right because it ain't right
Especially comin' up after midnight
I smell your secrets, and I'm not too perfect
To ever feel this worthless

Elizabetė: Beyonce „Hold up“.
Denera: Neblogai tu čia gaudaisi. :D Reikia paimt kažką iš repo. :D
Elizabetė: Neklausau, bet prašom. :D
Denera: Pasigailėsiu. :D

7.
Show me joy, flower through disarray
Let's destroy, each mistake that we made
Then restore the color back to the grey
There's no pride in sharing scars to prove it

Elizabetė: Oi nežinau. :D
Denera: Aš ir pati būčiau nežinojus, nors tikrai klausau šitą dainą. :D Bastille „Fake it“.
Elizabetė: Man atrodo nesu girdėjus nei vienos Bastille dainos. :D

8.
Tu esi tik man, tik man vienam skirta
Gyveni lig šiol, mano mintyse
Kai tave tik aš išvydau,
Aš jausmuose pasiklydau

Elizabetė: Čia repas ar ką? :D
Denera: Tai spėk. :D
Elizabetė: Ne, tikrai nežinau. :D Paieškok žinomesnės. :D
Denera: Žinomesnės, nei Žilvino Žvagulio „Faina“? :DDDDDDD
Elizabetė: Kąąąą? Rimtai nežinojau. :DDD
Denera: Sako repas. :D Taip lūžtu. :DDDD
Elizabetė: Man taip persiskaitė. :D
Denera: Bet ir aš nebūčiau atspėjus, kad čia šita daina. :DD
Elizabetė: Džiaukis, kad koks Mad Money nepasakiau, nes jau ruošiausi. :D
Denera: Ai aš jo nelabai klausau, tai dar ir pati pagalvočiau, kad kodėl gi ne. :D


Toks, gana ilgas šio vakaro interviu su be galo nuoširdžia mūsų šnekute Elizabete. Tikiuosi, kad laikas labai neprailgo beskaitant. 

Iki kito karto.


DRAUDŽIAMA SAVINTIS AR KAIP NORS IŠKRAIPYTI IDĖJĄ!


-Den-

8 komentarai:

  1. Denera, mūsų bitute darbininke, ačiū tau už tokia galimybę! Buvo labai labai smagu su tavim kalbėtis, manau abi prisijuokėm iki soties. O ir tos 3 val. praleistos beplepant praėjo kaip mat. Šį vakarą prisiminsiu tikrai ilgai :D ''Žilva'' naujasis Lietuvos reperis. Dar dabar juokas ima :D
    Žodžiu, ačiū, bučkisss ♥

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Na tikrai smagus interviu išėjo! :D Smagu, kad ir tau patiko. ♥

      Panaikinti
  2. Labai įdomus ir žiauriai linksmas pokalbis ! Labai patiko ^^ Denera kaip visada nuostabiai padirbėjai ties klausimais, nuostabia galvelę turi ;)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Kaip fainai, kad ne tik mums su Eli buvo linksma! ^^
      Ačiū, kad vis užsuki paskaitinėti įrašus. :P

      Panaikinti
  3. Tikrai labai smagus ir nuoširdus pokalbis. Smagu, jog išlaikėt pusiausvyrą tarp labai gero viena kitos pažinojimo ir nepamiršimo, kad interviu skaitys ir kiti ^^

    Žinoma, man pačiai dar ir papildoma garbė būti taip paminėtai ^^ Smagu, jog toji idėja dėl akcijų taip įsiminė, nors galbūt ji ir tokia... "skaudžiai nereali" :D Nors šioje vietoje norisi pridėti, kad jei būtų pakartotas tas "Juodai balta" žaidimas, kuriame buvo toji juoda skrybėlė, tai nelabai reiktų dėl jos nuvertinėti kalnų. Esu tikra, kad ji buvo pirmoje 3x3 lentelėje :)

    Ir šiaip buvo be galo įdomu pamatyti, ką gi žmonės galimai pasirinktų, jei galėtų :) Išties tie juodi akiniai galbūt būtų ir mano sąraše ^^

    Tiesa, tasis pasidžiaugimo jausmas po to kai pamačiau savęs paminėjimą, gana greitai subliuško kai prasidėjo žaidimas :D Nežinojau nė vienos dainos, na, beviltiškai :D Supratau, kad esu visiškai atsparus populiariajai kultūrai žmogus, kuris neturi anei jokių sąlyčio taškų su ja... Žodžiu, tikra urvinė. Gal ir gerai :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Na su ta muzika.. Va kaip ir minėjai, viskas remiasi į tai, kad skaito įvairios panelės, tai ir pagalvojau, kad dainas reikia imti tokias, kurias pastaruoju metu girdim radijo stotyse ar matom televizijos ekranuose. Kažin kaip ten būtų pasibaigę, jei įdėčiau kokią tai specifinę muziką. Mūsų Eli visai susipainiojus būtų. :D

      Panaikinti
  4. Labai patiko šis įrašas, nors jis yra pirmasis, kurį skaitau jūsų blog'e. ^^ Susiskaitė labai greitai ir norėjosi dar. Beveik visą laiką skaitydama šypsojausi. :D Labai faina idėja su tais dainų žodžiais. :p Ten net ir pasijuokti buvo kur. :D (Su dainomis man sekėsi neblogai :D) O su tuo Žvaguliu, tai išvis pramušė. :DD
    Žodžiu labai linksmas ir tikrai nuoširdus įrašas. ^^ Sugrįšiu pas jus dažniau. ^^
    ~Samantuxz

    AtsakytiPanaikinti