2017 m. balandžio 5 d., trečiadienis

Late Night Talk #Afrodite96

Labas vakaras, skaitytojos.

Atskubu su ketvirtuoju interviu, kuriame galėsite šiek tiek susipažinti su dar viena Mados arenos žaidėja - Afrodite96.
Net nepastebėjau, kaip greitai prabėgo dvi su puse valandos, per kurias spėjome aptarti ne tik Afroditės būstą bei lėlę, bet taip pat ir labiausiai MA erzinančius dalykus. Beje, sukluskite visos knygų skaitytojos, nes Afroditė pažėrė nemenką knygų sąrašą, kuriame kiekviena ras kažką įdomaus.


Galvoje man vis sukasi mintis, kad seniau buvai pas mus klube. Ar ne taip?

Afrodite96: Ne, tikrai nebuvau. Manau prisiminčiau, nebent išgaravo iš galvos.
Denera: Tai dabartinis klubas yra vienintelis, kuriame kada nors buvai? Nes atrodo galėčiau prisiekti, jog turėjome Afroditę...
Afrodite 96: Ne, aš keičiau klubus. Buvau daug kur. Prieš tai buvau Vero cafe, bet nemanau, kad buvau jūsų klube. Nebent, kaip ir sakiau, užmiršau. Beje, juk žaidime aš nesu vienintelė Afroditė.
Denera: Na taip, bet prisimenu būtent Afrodite96. :D Ar seniau nebuvo tokio laiko, kai buvai neaktyvi?
Afrodite96: Na gal ir buvo. Metus, o gal daugiau visiškai neprisijungdavau. Na, gal tik retkarčiais. Paskui jau pradėjau žaisti kiekvieną dieną.
Denera: Tai man atrodo čia ir buvo tas laikas, kai ilgai neprisijungei ir Paula (mūsų klubo prezidentė) išmetė tave ir dar kelias neaktyvias paneles. :D Jei ten ne tu – tai kažkaip aš čia awkward atrodau taip kalbėdama. :D Bet tu man laaabai pažįstama atrodai. :P Tai šiuo metu žaidi „pilnu pajėgumu“?
Afrodite96: Galima ir taip pasakyti. Beje, tikrai gali būti, kad tada mane ir išmetė. Tik galvoju ar tada buvo tie klubai. Gal ir buvo. Prisimenu, kad mane buvo iš kažkur išmetę.

Apžiūrėjau tavo būstą. Pastebėjau, kad jis apstatytas baldais iš įvairių žaidimų, tad jų tikrai nemažai esi sukaupusi. Ar atsiradus naujam žaidimui labiau lauki rūbų ar vis dėlto baldų?

Afrodite96: Labiau rūbų, bet jei pamatau gražių baldų, tai rūbus pamirštu. Kartais baldai man yra tikrai svarbiau.
Denera: Man atrodo dažniausiai baldus imame tam, kad pasikeltume statistikas. Nors man ir tas negalioja, kažkaip aš nesureikšminu tų statistikų. :D
Afrodite96: Ne, aš net negalvoju apie tas statistikas. Jei baldai gražūs – viskas, man jų reikia.
Denera: Ar galima sakyti, kad tau rūpi, kaip atrodo tavo būstas? Žinau vos du ar tris žmones, kurie labai suinteresuoti gražinti būstą, o ir paklaidžiojus po MA retai kada pamatau akį traukiančius kambarius.
Afrodite96: Aš vis ketinu keisti savo būstą, bet patingiu. Man tikrai yra svarbu gražus būstas.





Nuo būsto pereikime prie panelės. Papasakok, kaip kuri derinius lėlei, kas tave įkvepia ir kaip ateina idėjos?

Afrodite96: Kartais idėjos ateina, kai pažiūriu į kitas paneles, o kartais tiesiog improvizuoju. Tas gražu, anas gražu – ir va, derinukas. Nors žinau, kad kai kurios mane numinusuos, bet svarbiausia, kad man gražu. Ir man keista, kad kai kurios taip baisiai atrodo ir vos ne į pirmas vietas pakilusios. Tai mane dažnai nervina.
Denera: Aš apie minusus apskritai negalvoju. Gal dėl to, kad jokių podiumų nesiekiu, tai visai ir nerūpi kas  ten kokią savo neapykantą ar nuoskaudas lieja kvailais minusais. :D Dėl podiumų, tai vargeli vargeli... Čia ir mane siutas ima. Taip ir norisi paimt ir kai kurioms lėlės padaryt plastines operacijas...
Afrodite96: Iš tiesų, jos kartais būna tokios baisios ir galvoji kur jūs matote tame grožį? Tada pažiūriu i savo panelę ir suprantu, kad nors man graži, bet šiaip ji baisi.
Denera: Pala, nori pasakyt, kad tau tavo pačios lėlė baisi? :D
Afrodite96: Ne, man ji graži, bet palyginus su ta, kuri jau pirmoje vietoje, tai maniškė kaip ir būtų baisi.
Denera: Su podiumais viskas atvirkščiai. :D Ten ne Pelenės virsta princesėm, o princesės Pelenėm. :D Nors, ei, gal čia mūsų per aukšti standartai ir per gera nuomonė apie save. :D
Afrodite96: Šiaip visko gali būti. Beje, kaip ir būstai. Laimi tos, kurios tikrai to nevertos. Kai pažiūri, tai pas kai kurias tokie baisūs arba vienas kambarys išpuoštas ir viskas. Tai gal ir man vieną apstatyti ir prašyti, kad už mane balsuotų?
Denera: Tokie jau podiumų laukiniai įstatymai. :D Aš dar labai norėčiau pasikuisti pas tave drabužinėje. Ar turi kokių nors mėgstamiausių rūbų/batų/aksesuarų, kuriuos dažnai naudoji arba tiesiog šiaip jie tau atrodo gražūs ir nenusibostantys?
Afrodite96: Ne, neturiu mėgstamiausių. Aišku yra tokių, kurie man nepatinka ir nežinau dėl kokios priežasties pirkau, bet mėgstamiausių nėra. Kažkaip aš jų neišskiriu.
Denera: Wow. Tu turbūt pirmas žmogus, kuris neturi labai mėgstamo daikto drabužinėje. :D Juk visuomet būna kažkoks rūbas ar aksesuarus, kuris daug kur tinka ir yra neretai naudojamas.
Afrodite96: Va tas ir yra, kad nėra. Man dauguma yra mieli.
Denera: Žodžiu, tu beveik kaip mama, kuri myli visus vaikus vienodai. :D Ir gerai - nėra nuskriaustų, o tai dažniausiai, kai kurie rūbai dūla drabužinėje ištisus metus, kol visai netyčia jį užmatai...ir vis tiek nepanaudoji...vėl. :D O beje, kaip būna su naujomis kolekcijomis? Ar prisiperki ir iškart velkiesi viską, kas nauja, ar palauki, kol praeis ta naujų daiktų karštinė?
Afrodite96: Visaip būna. Nuo nuotaikos priklauso. Kartais, kai tingisi perrenginėti, tai nusiperku ir galvoju, kad „ai apsivilksiu vėliau“.

Kas tave labiausiai erzina MA?

Afrodite96: Manau, kad labiausiai erzina tai, kad nenusipelniusios panelės gauna pirmas vietas podiumuose. Taip pat tai, kad gražūs rūbai pardavinėjami už safyrus. Na ką daryt toms, kurios jų neperka? Tada sėdi ir varvini seilę..
Denera: Ar tu viena iš tų, kurios neperka?
Afrodite96: Taip, aš neperku. Gaila pinigų. Erzina tai, kad reikia mokėti tikrus pinigus.
Denera: Norėčiau ir aš būti ta, kuri neperka. Bet ką jau.. :D O šiaip ne visai sutikčiau, kad gražiausi rūbai už safyrus. Čia gal kaip kam. Dažnai už safyrus būna kokios pozos, bet man jos atrodo labai siauro naudojimo ir net nevertos pirkimo, taip pat būna ir su kai kuriais kitais daiktais. Jie tiesiog būna per daug keisti arba per daug tematiniai (pvz. kokios pūstos suknelės), tad ir neprireikia leisti safyrų.
Afrodite96: Bet už juos galima nusipirkti gyvūnėlį, o aš jo taip norėčiau. Beje, dar galėtų žaidimai būti už smaragdus, bet ne, reikia pirkti safyrus, kad galėtum ką nors laimėti..
Denera: Aha, dėl žaidimų tai sutinku. Kartais net apsidžiaugiu, kai atsiranda naujas žaidimas ir jame nėra kažko, kas būtų jau taip gražu, kad tiesiog žūtbūt norėčiau gauti. :D Atrodo, lyg akmuo nuo širdies nusirita, kad nereikės leisti safyrų arba verkti, kad jų neturi ir negausi to daikto. :D
Afrodite96: O man tai išvis.. Aš jų neperku ir va, negaunu to, ko noriu. Tai iš tiesų užknisa..
Denera: Bet tu protingai elgiesi. Vis dėlto juk čia tik žaidimas.. Na, o safyrų dar galima kažkiek pasitaupyti iš rato, tik čia jau sėkmės reikalas.
Afrodite96: Na, man gaila pinigų ir neketinu dėl to leisti.

O dabar – apie tą mūsų tikrąjį gyvenimą! Visoms skaitančioms parekomenduok knygą, kuri tau paliko didžiausią įspūdį.

Afrodite96: Knygą? Ohh.. Aš jų esu tiek daug skaičiusi, kad net nežinau kokią pasiūlyti..
Denera: Na, gali kelias. ;) Beje, čia turbūt man pačiai įdomiau. :D Nes kaupiu sąrašą knygų, kurias noriu perskaityti.
Afrodite96: Galėčiau pasiūlyti John Green „Popieriniai miestai“, Jojo Moyes „Aš prieš tave“ – nuostabi knyga, taip pat yra ir filmas, bet knyga, tai nepakartojama ir patariu paskaityti. Cassandra Clare „Mirtinieji įrankiai“, perskaičiau tris knygas, o kitų trijų nerandu ir tai labai nervina.. Cynthia Hand „Nežemiškoji“, jų yra trys dalys. Becca Fitzpatrick „Puolęs angelas“, keturios dalys. Andrea Cremer „Nakties šešėliai“, trys dalys. Alyson Noel „Mėlynasis mėnulis“, taip pat nemažai dalių. Manau tiek ir užteks. Visos šios man be galo patiko.


Žaidimui vėl parinkau „Mad Libs“. Iš tiesų, tai ne visai tas pats žaidimas. Šis vadinasi „Mad Takes“ ir yra skirtas vienam žmogui, o žaidžiamas internete. Esmė visiškai tokia pati - reikia įrašyti trūkstamus žodžius, tik tiek, kad žaidžiant jį internete, žodžiams pateikiama lentelė, žaidėjas juos įrašo, patvirtina savo pasirinkimą ir programa automatiškai įrašo žodžius į pasirinkto tipo tekstą. Kadangi šį žaidimą verčiau ir pritaikiau būtent šiam interviu, jis ir tapo lygiai toks pat, kaip „Mad Libs“.

Iš gausybės tekstų pasirinkau tokį, kuriame kaip ir įtariau, teko nemažai pasijuokti. Tekstas vadinasi „Mano svajonių vaikinas“.




Gero vakaro. :)


~•«Denera»•~

DRAUDŽIAMA SAVINTIS AR KAIP NORS IŠKRAIPYTI IDĖJĄ!

8 komentarai:

  1. Puikus interviu! :) Buvo įdomu ir smagu skaityti ♥

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Išties, šio pokalbio metu Afroditė man pasirodė ne iš kelmo spirta. Tiesiai šviesiai išsakė savo nuomonę ir labai gerai perprato žaidimą, net nesitikėjau, kad taip gerai gausis. :D

      Panaikinti
  2. Na.. eilinį kartą apsireikšiu anonimu, nes taip ir nesugebu susikurti savo anketos :D atleisk už tai, nes tai turbūt tave nervina.
    Dabar apie patį interviu.. Pirmas ir antras interviu buvo superiniiis! Šis, deja, buvo kiek nuobodokas. Gal todėl, kad apie šituos dalykus apie kuriuos kalbėjai su pašnekove, jau mes esame aptarę ne vieną ir ne du ir po galais.. ne dešimt. Ir skaitydama net pradėjau eiti žemyn tik užmesdama akį. Taigi dabar apie tai kas patiko. Afroditės rekomenduojamos knygos. Dievaži, popieriniai miestai mano mėgstamiausi <3 "Puolęs angelas" perskaičiau dvi dalis, ir manęs laukia dar trečia dalis. Nerealuu. "Mėlynasis mėnulis", šios knygos dalių yra berods 5. Ir visų dalių pavadinimai yra skirtingi. Ši pasiūlyta knyga, bijau sumeluoti, yra antra. Labai ir aš ją rekomenduoju. Perskaičiau tris dalis ir ieškau ketvirtos. Žodžiu. Kai pamačiau jos rekomenduojamų knygų sąrašą, pirma mintis buvo: "maaa guuurl". Dar vos nepamiršau paminėti, kad begalo patiko Afroditės būstas. Mergyt, turi labai gerą skonį ir vaizduotę. Labai gražu. Ir mano mėgstamiausia dalis, tai žaidimas. Su pašnekove jis taip pavyko! Dar ir dabar juokiuosi. Šaunu! Kito interviu, kaip visada lauksiu. Tik mažas patarimas. Nedaryk šio įrašo klaidos. Nebūtina tokiame unikaliame šou MA pasaulyje dar perkratinėti tų temų, kurios jau buvo išpliotkintos kiek tik galima. Ir atsakymai buvo nuspėjami. Tiek šiam kartui. Sėkmės!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Nelabai suprantu, kaip tie klausimai gali būti nuobodūs? Nori pasakyti, kad visų žaidėjų nuomonės į tą patį klausimą būtų vienodos? Labai abejoju. Tame ir įdomumas, kad apie tą patį dalyką su kiekviena pašnekove galima pakalbėti vis kitaip ir tokių bei panašių klausimų tikrai klausinėsiu ir ateityje. Galbūt šios pašnekovės ir tavo nuomonės sutapo, todėl tau ir buvo neįdomu, bet dėl to tikrai neketinu keisti įrašų pobūdžio ar klausimų. Taip pat, kiekviename klausime vyksta abipusė diskusija, tai reiškia, kad klausimas yra vienoks, bet bekalbėdamos kartais pereiname visai prie kitų dalykų, tad gal tu ir nesusidomėjai, kadangi kaip pati sakei "skaitydama pradėjai eiti žemyn tik užmesdama akį" ir neįsigilinai į pokalbį.
      Tai pat, nelabai suprantu ką reiškia "jau mes esame aptarę". Kas tie "mes"? Aš tai asmeniškai, su niekuo šių klausimų neaptarinėjau, tad šitie interviu ir yra skirti apklausti įvairias žaidėjas ir sužinoti jų asmenines nuomones, kurios, pasikartosiu, tikrai nėra vienodos.
      Dar labai užkliuvo pasakymas "atsakymai buvo nuspėjami". Na, nebent tu asmeniškai pažįsti Afroditę ir dėl to žinojai ką ji pasakys, nes priešingu atveju nesuprantu kaip galima nežinant žmogaus nuspėti, ką jis atsakys. Arba kitas variantas - tu telepatė, dėl to tai net norėčiau tave pačią apklausti, būtų kažkas "įdomiau".
      Dėkoju, kad skaitai. :)

      Panaikinti
  3. Nors iš ties nesinori gadinti Tau entuziazmo toliau tęsiant šią naują rubriką, vis gi, norisi išreikši ir savąją nuomonę.

    Iš dalies pritariu pirmajai anonimei. Trys pirmieji pokalbiai buvo iš ties geresni už šį. Tik tikrai ne dėl to, jog buvo nuobodūs klausimai. Prie klausimų tikrai niekaip nors ir norėčiau, prikibti negaliu, nes jie visuomet yra ir, nė neabejoju, bus puikūs.

    Vienintėlis iš mano neigiamų pastebėjimų buvo tai, kad (bent jau mano nuomone) ne itin gerai pasirinkta pašnekovė. Tikrai, nieko prieš Afroditę96 neturiu. Anaiptol. Net manau, jog ji iš ties šauni mergina. Tačiau visame pokalbyje iš Afroditės pusės jautėsi kažkoks susivaržymas. Tiesiog toks įspūdis man susidarė, jog ji į viską žiūri kaip į kažkokį darbą ar tiesiog... į kažką labai svarbaus, kad būtina pasistengti nesuklysti ir į viską atsakyti tinkamai. Su kitomis pašnekovėmis pokalbiai būdavo tokie, kuriuos tiesiog norisi skaityti ir sugerti kiekvieną atsakymą į save, tačiau šitame to nebuvo. Tad manyčiau jog kitą kartą reikėtų pasirinkti tokią pašnekovę, kuri nežiūrėtų į tai, jog visą tą pokalbį matys ir kiti. Nebijos kažko pasakyti ne taip. O dar net ir įmaišys humoro.

    Na, nors ir šis pokalbis nebuvo toks įdomus, kaip ankstesnieji, vis gi, džiaugiuosi, jog tęsi savo rubriką, ir su nekantrumu laukiu kito įrašo, kuris, nė neabejoju, bus kiek geresnis. Didžiausios sėkmės, Denera. :))

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Sveika, šį pastebėjimą labai vertinu, nes viską išsakei, taip kaip tau pasirodė, o tas ir yra svarbiausia - pagrįsta asmeninė nuomonė. Džiaugiuosi dėl šio komentaro. ;)

      Na, o atsakant į pastebėjimą, galiu pasakyti, jog pašnekovių nesirenku. Bent kol kas. Kadangi išplatinau kvietimą daugelyje klubų, tad ir priimu visas norinčias. Tol kol jų yra, tol ir elgsiuosi taip pat. Tikrai neatstumsiu nė vienos, kuri maloniai pasisiūlė į interviu. Kai ištuštės norinčiųjų "eilė", tuomet galbūt pati pakviesiu kažką asmeniškai. ;)

      Panaikinti
  4. Deja, ir man šis interviu padarė mažiausią įspūdį, būtent dėl nagrinėjamų temų. Na, tikrai nesitikėjau, kad šiame interviu vėl bus paverkimų kaip blogai viskas kas gražu brangu (nors tu bandei nesutikti), kaip blogai nieko nelaimiu, nes brangu, kokie baisūs podiumai ir kaip nesąžiningai ten visos balsuoja.

    Na, atleisk, Deneriuk, bet tikrai nemanau, kad rasi sveiko proto merginą, kuri pasakytų "Ai, koks skirtumas kaip ten tas būstas apstatytas, kad ir auksinį trofėjų gavęs".

    Ir aš apskritai nemėgstu dalinimosi neigiamomis emocijomis. Labai stengiuosi pati to nedaryti, nors kartais ir prasiveržia. Tada gailiesi ir vėl žadi daugiau nieko neigiamo iš savęs neišlieti į aplinką. Vis gerą gabalą to atpirko žaidimas, kuris išties puikiai pavyko ir labai pralinksmino ^^ Ačiū judviem su Afrodite už tai :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Na, ką jau padarysi. Būna pasiseka, o būna ir ne. ;)
      Tarp kitko, žinok man atrodo būna daug tokių, kurios balsuoja už tuščią būstą, nes joms tiesiog nesvarbu. Paprašė pabalsuoti ir balsuoja, nesureikšmina labai. Tikrai būna. :(

      Na, aš esu labai neigiamas žmogus, tai gal dėl to ir įrašuose gali kartais tas "išlįsti". :S

      Beje, kitas manau atrodys linksmesnis, bet, žinoma, skonio reikalas. ;)

      Panaikinti