2017 m. kovo 6 d., pirmadienis

Mėnesio stilingiausia #Vasaris

Labas vakaras!

Praėjęs vasario mėnuo reiškia ne tik kovo pradžią, tačiau ir naują „Mėnesio stilingiausios“ įrašą. Atsipūsti nuo mokslų ir krūvos darbų man padeda būtent ši rubrika. Tai man turbūt smagiausia su klubu susijusi veikla ir malonu ne tik kurti šiuos įrašus, bet ir sulaukti smalsių klubiečių klausimų apie juos.

Visą vasario mėnesį dar jaučiau Clarkes stiliaus įtaką. Vis žvilgčiojau ir ieškojau kažko panašaus, bet kitokio. Bet ir tas panašumas buvo tik spalvine prasme: norėjosi tamsumos, niūrumo, bet pateikto kiek įmanoma lengviau ir šviesiau. Taip, paradoksas - duokit man juodą, bet padarykit, kad ji atrodytų šviesiai! Kartais ir man atrodo, jog mano užmojai ir norai per dideli ir neįgyvendinami, bet Gravity klubo narės nebūtų Gravity klubo narės, jei nemokėtų stebinti. Ir štai ji - mano horizonte pasirodžiusi _RiverA_.

Beje, ji jau ne pirmą kartą atkreipia mano dėmesį. Antrajame šios rubrikos įraše (praėjusių metų rugsėjo 11d - kaip seniai!!!), _RiverA_ buvo išrinkta stilingiausia savaitės panele. Ir tąkart ji mane sudomino panašiu įvaizdžiu, o tai reiškia, jog ji turi konkretų stilių ir išlaiko savitumą.

1.

Iš esmės pati apranga nėra super ypatinga. Man čia svarbiau įvaizdžiu perteikta emocija, kurią ir stengiausi pavaizduoti nuotraukoje. Pirma mintis - kelionės nuotrauka, siunčiama tarsi atviruko pavidalu. Turiu omenyje nuotraukas padaromas momentiniu fotoaparatu arba  nuotraukų „kabinoje“ (angl. photo booth).


Dažniausiai tokių nuotraukų apačioje yra užrašoma data, vietovė, o jei ji siunčiama kokiam nors draugui ar giminaičiui, tuomet pridedamas ir palinkėjimas. Esu gavusi tokį atviruką, kai draugė keliavo Vokietijoje ir kažkodėl būtent šis _Riveros_ derinys man priminė tokią pačią situaciją. Galbūt dėl rankos pozos, kuri tarytum ruošiasi moti ir siųsti pasisveikinimo ženklą. Galbūt ir dėl fono, kuris man pasirodė „turistinis“.

Trumpai tariant, visuomet pasikliauju pirmu įspūdžiu, pirma mintim, pirmu potyriu. Jei pamačius derinį nešauna jokia sąsaja, tuomet greičiausiai į jį nekreipsiu jokio dėmesio. Tačiau jei iškart galvoje iškyla vaizdinys ir aprangą su kažkuo susieju - tai jau visam laikui. Taip ir dabar. Stilinga keliautoja ir ne kitaip.

2.

Mistika, įvilkta į paprastą ir šiuolaikišką rūbą. Vis tik jaučiu tokį senovės, gotikos laikų dvelksmą, lyg iš 12 a. staiga peršokome į 21 a., bet kartu išlaikėme tą paslaptingumą. Mane labiausiai užbūrė geltonos, degančios akys. Šita akių spalva visuomet atrodo agresyviai, vampyriškai ir dažniausiai niekur nedera. Iki šiol esu mačiusi tik Nath, gerai įvaldžiusią šias akis, o dabar atsirado ir _RiverA_. Galbūt akys šiuo atveju ir yra tas pagrindinis akcentas, užkėlęs visą derinį ant pjedestalo. Kaip bebūtų keista, bet kartais tokie mažyčiai dalykai padaro daugiau, nei bet kas kitas.

3.

Tai pirmųjų laikraščio puslapių nuotrauka su skambia antrašte „PAMIŠĖLĖ PABĖGO IŠ BEPROTNAMIO“! Wow ir dar kartą wow. Netikėjau, kad taip „normaliai“ galima panaudoti tuos ligoninės naktinius (nes būtent taip man jie atrodo). Tūkstančiai plojimų _Riverai_ už tokį „crazy“ derinį. Ir kaip čia tinka ta nesuskaičiuojama daugybė tatuiruočių, beveik norėčiau, kad jų būtų daugiau.

Beje, kaip įdomiai apsivertė paradoksas - panaudojo šviesias spalvas, bet kažkodėl įžiūriu tamsą. _RiverA_, jei skaitai, žinok, kad tu šaunuolė! Virtualiai spaudžiu ranką ir linkiu toliau taip puikiai žaisti rūbais bei aksesuarais.


Štai taip vasario mėnesį pažymėjo _RiverA_. Pirma Clarke, dabar ji! Nė nesitikėjau taip gerai pradėti šių metų „Mėnesio stilingiausios“ rubriką. Kas bus toliau?...



~•«Denera»•~

0 komentarai (-ų):

Rašyti komentarą