2017 m. sausio 6 d., penktadienis

Weekend Competition #27




Sveiki, mieli skaitytojai!

Su Jumis sveikinasi Storma ir naujasis Weekend Competition #27 :) Tikiuosi, nesušalote siaučiant tokiems žvarbiems orams ir esate pasiruošę dar vieno klubo savaitgalinio konkurso apžvalgai. Tačiau, kad ir kaip pati nekantraučiau jį pristatyti, noriu sugrįžti į netolimą praeitį ir prisiminti 26-ąjį konkursą. 

Jo tema buvo-  "Kalėdinis vakaras". Jo metu visus laurus nuskynė ir nugalėtoja tapo _RiverA_. Jos pergalę pelniusį derinį matote dešinėje. Balsavusios už Riverą savo pasirinkimą argumentuoja:

„Mano pasirinkimą turbūt nulėmė skraistė ir pliušinis meškinas. Šie du akcentai man pasirodė ypač jaukūs, kaip tik tinkantys ramiam pasisėdėjimui su šeima.“

„Puikus aprašymas ir požiūris į Kalėdų šventę. Patiko derinys ypač didelis meškinas rankose, primena Kalėdas vaikystėje.“

„Derinukai ir aprašymai patiko abiejų panelių, bet Riveros labiau patraukė akį tiek derinukas tiek aprašymas. Nors mes su šeima susėdam visada prie bendro stalo, bet aš visada norėčiau tokių Kūčių, kaip Riveros, kai visi draugiškai susėda prie televizoriaus ir žiūri kalėdinius filmus. Kalėdos juk skirtos šeimos vakarui, tad kuo gi blogas ir toks jų praleidimas?“




Na, dabar jau metas keltis į dabartį ir susipažinti su naujuoju konkursu :D Jo tema, manau, puikiai atitinkanti situaciją už lango. Džiaugiuosi bent kartą pataikiusi su tema tiesiai į dešimtuką :D  Taip pat verta paminėti, kad konkurso dalyvės temą sužinojo, kai dar džiaugėmės rudeniška žiema. O temos, apie kurią kalbėjau,  pristatomąjį paveiksliuką matote kairėje.






WEEKEND COMPETITION #27 dalyvės






„Mano derinys- tiesiog elegantiška žiema“- belita













„Derinys niekuo ypatingas, tiesiog sukūriau derinį su kuriuo norėčiau išeiti į miestą žiemos metu.“- Christina Aguilerea















„Žiema man siejasi su klasika, bet manoji žiemos klasika yra kitokia. Man klasikinės žieminės spalvos yra visiems puikiai žinoma raudona ir 
tamsi, bei paslaptinga juoda.“- Clarke
















„Man žiemą norisi šviesių spalvų, kažko minkšto ir švelnaus, bet tuo pačiu ir madingo.  Nors šiaip esu prieš tikro kailio paltus, Mados arenoje jų turiu nemažai ir dažnai naudoju. Tad toks būtų
 mano derinukas: šiek tiek mergaitiškas, šiek 
tiek elegantiškas, šiek tiek vėjavaikiškas.“- Denera












„Man žiema gan niūrokas laikas, nes visi susigūžę, dažniausiai pilki, juodi, tamsūs. Todėl mėgstu ryškius drabužių derinius, kad jie keltų nuotaiką, kristų į akis. Aš nenoriu būti pilka žiemos pliurzė :)“- Kleo
















,,Šitaip pūsto, šitaip sninga. Bet tinkamą aprangą užsidėjus visas pūgas įveikti galima." - Lady-Aistė














„Toks drąsokas ėjimas šitokio aukštumo batukus žiemai užsidėti, o jei dar pašalę ir slidu... :D Bet
 įsivaizduokim, kad lėlytė pėstute nevaikšto, 
mat yra damutė (damutė iki kol nepamatai iš ausų styrančių pūkų) :D“- Širšė










Štai ir visos šio konkurso dalyvės. Dabar belieka tik išrinkti nugalėtoją. Kviečiu pildyti šią apklausą!

-------------------------
Weekend Competition #27 nugalėtoja
















0 komentarai (-ų):

Rašyti komentarą