2017 m. rugpjūčio 14 d., pirmadienis

Late Night Talk #Satina

Laba vakara!

Šį vakarą pokalbį man palaikė Satina. Su ja interviu planuotas jau gana seniai, bet tiek ji, tiek aš jau spėjome apie tai pamiršti. O per tą laiką nutiko taip, kad dabar Satina mūsų klubo narė! ^^
Smagaus skaitymo!


Kaip apibūdintum save kaip žaidėją? Aktyvi ar labiau pasyvi?

Satina: Aktyvi, žaidime praleidžiu nemažai laiko, kartais gal net per daug. :D
Denera: Ir kaip paskirstai savo laiką MA? Ką čia veiki daugiausiai?
Satina: Anksčiau, kai dar prižiūrėdavau savo klubą, tai jis ir užimdavo didžiąją laiko dalį. Dabar, kai esu naujame klube laiką praleidžiu bendraudama su kitomis narėmis. ;)
Denera: Kad jau taip nemažai laiko čia praleidi, ar nepagalvoji, jog galėtum siekti podiumų?
Satina: Ne kartą apie tai pagalvojau, tačiau nemanau, kad tai man. Tai reikalauja labai daug kantrybės ir pastangų. Gali būt, kad neatlaikyčiau viso to varžymosi į top trejetuką. :D
Denera: Realiai, tai klubas ir podiumai yra pagrindinės žaidimo funkcijos, bet taip pat yra keletas kitų mažesnių pramogų žaidime (vakarėliai, mini žaidimai, žaidėjų bei MA organizuojami konkursai ir pan.) Ar tave domina kažkuri kita veikla MA, neskaitant klubo  ir podiumų veiklos? Ir kaip dažnai pati dalyvauji toje veikloje?
Satina: Mini žaidimų jau keli metai kaip nežaidžiu, kad ir kaip gaila, bet to daryt negaliu. Vakarėliuose sudalyvauju visada, kai tik turiu laiko, bet juose nesu mėgėja pasireikšti pokalbių kambaryje. Užtat žaidėjų rengiamuose konkursuose dažnai sudalyvauju. ;)
Denera: Aš mini žaidimus pažaidžiu retsykiais, kai reikia per vakarėlius, bet kadangi ir vakarėliuose nelabai mėgstu dalyvaut, tai... :D  O tu turbūt pirmas mano sutiktas žmogus, kuris dalyvauja kitų panelių konkursuose. Va manęs kažkaip netraukia visiškai. Gal kad tie konkursai dažniausiai būna vaikiški. Kaip atsirenki kuriuose dalyvauti?
Satina: Na, nedalyvauju kiekviename į kurį gaunu pasiūlymą. :D Visada atsižvelgiu į pačią panelę, kuri rengia. Dalyvauju klubo narių rengiamuose konkursuose ir panelių, kurios rengia rimtesnius konkursus, kurių prizai būna safyrai, bet būna ir taip, jog sudalyvauju konkurse iš noro išbandyt save. ^^
Denera: Sakyčiau taip viliojančiai čia pasakei, gal ir aš kada save išbandysiu. :D O rašyti blog‘o nesinori?
Satina: Ugh, čia mano vienas iš pagrindinių dalykų norų sąraše. :D Bet kol kas neturiu tam galimybių, kai jos atsiras būtinai jį pradėsiu rašyti. :>
Denera: Super!!! Lauksiu ir palaikysiu. ;) Ir iškart linkiu gerų idėjų!
Satina: Ačiū labai. ^^


Kokie yra tavo lėlės pagrindiniai akcentai? 

Satina: Niekada neapsieinu be lakuotų nagų, o taip tai visada vyrauja tamsios derinių spalvos. Plaukai juodi arba balti, retai kada naudoju kitas spalvas, manau, kad man jos „nelimpa“.
Denera: Saaame!! Ir aš uždedu kitos spalvos plaukus ir ta lėlė kažkokia ne tokia, ne mano atrodo. :D Visada tik balti plaukai ir dar juodos lūpos. O bendrai kalbant, koks stilius labiausiai patinka? Nes kiek galeriją apžvelgiau, tai sakyčiau, jog prašmatnus, elegantiškas labiau.
Satina: Į galeriją retai kada keliu nuotraukas. Man patinka, kaip čia geriau pavadinus, gatvės stilius, bet ir elegantiškumas man prie širdies. Tai dažnai būna šis, gal iš skambesio kiek nederantis mišinys, bet man jis patinka. ;)
Denera:  Oi, aš tai be galo mėgstu, kai bandoma suderinti lyg ir nederančius rūbus/aksesuarus. Ir pati būna įterpiu kokį vaikišką rūbą į rimtą derinį, priduoda tokio žaismingumo. Bet aišku reikia atsargiai, nes labai greitai gali padaryti cirką iš lėlės. :D
Satina: Oj, man taip yra ne kartą tekę keisti aprangas po kelis kartus. :D Atrodo viskas puikiai atrodo, tada dar kartą pasižiūriu, ne, jokiu būdu ir praleidžiu dar tiek pat laiko keičiant derinį. :D Kartais būna, kad išvis, keičiu, keičiu, bet nieko nesigauna ir po gero pusvalandžio palieku tą patį derinį. :D

Denera: Na taip, deriniams reikia įkvėpimo. Man tai sunku kažką sukurti ir retai lieku patenkinta. :D 


Kurie klubai (be esamo ir buvusio) tau atrodo patraukliausi?

Satina:  Pačių pavadinimų neminėsiu. Man patinka aktyvūs klubai, su jaukia atmosfera ir aišku draugiški. Trofėjai ir šlovė man nėra labai svarbus dalykas. Svarbu tai, jog klube visi būtų laimingi ir nebūtų jokių nesutarimų. :>
Denera: O aš paminėsiu, nes nemanau, kad tai kažkas blogo, kaip tik pagyrimas tiems klubams. Iš tiesų, tai nelabai domiuosi kitais klubais ir ne kažin ką apie juos žinau, bet yra keli, apie kuriuos kažkodėl esu geros nuomonės. Pirmiausia, tai Gwat. Jeigu nebūčiau čia kur esu, tai turbūt norėčiau būti ten. Ir nežinau kodėl, tiesiog Gwat klubo narės man visuomet atrodo labai žavingos ir taip pat kiek esu pastebėjus – šiltai bendraujančios (tiek MA, tiek fb). Kitas klubas – Alatėja. Šis man kažkaip iš senų laikų atrodo patrauklus.
Satina: Manau kiekvienas klubas yra savaip geras ir turi nuostabias nares. :>
Denera: Norėčiau, kad taip būtų, bet manau realybė nėra tokia. :D
Satina: Shh, negadinkim interviu. :D
Denera:  Aha, nes būna žmonėms paskui tiesa akis bado. :D  


Ar MA tave ko nors išmokė? Vis dėlto čia toks žaidimas, kuris vienaip ar kitaip padaro įtaką..

Satina: Kadangi šį žaidimą žaidžiu nuo pirmų klasių mokykloje, tai galiu drąsiai teigti, jog jis davė pradžią mano požiūriui į rūbus, suformulavo mano stilių, išmokė derinti drabužius ir pamokė dar vieno svarbaus dalyko, tai bendravimo su žmonėmis.
Denera: Aš tai dar taip seniai čia nežaidžiu ir savo stilių jau turėjau, bet nepaisant to labai džiaugiuosi, kad čia susipažinau su daugiau įvairių stilių ir net pati panaudoju tam tikras detales.  Bet labiausiai džiaugiuosi už visas čia sutiktas paneles, kurios be galo artimos tapo. Ir taip pat MA išmokė (o gal greičiau pati išmokau stebėdama konkrečius pvz), kad niekada nereikia vaikytis populiarumo, nes princesėms ta karūna greitai nukrenta.  Daug svarbiau būti nuoširdžiai ir atrasti kažkokį ryšį su kitom žaidėjom.
Satina: Visiškai su tavimi sutinku. ^^
Denera:  O kokia neigiama žaidimo pusė? :D Ar išugdė kokių nors blogų įpročių ir pan?
Satina: Praleidžiu jame per daug laiko ir kenkia tokiems dalykams kaip tvarkymasis, namų darbai ir mokymasis. :D Bet niekaip šio žaidimo atsikratyt negaliu, kad ir kiek kartų buvau prisiruošus jo nebežaist, iki šiol čia esu. :D
Denera: Aš kad ir nemažai laiko čia praleidžiu, bet kažkaip niekas nenukenčia. Vienintelis dalykas, tai kad MA tapau per daug gera. :D Visada linkstu geriau apie kiekvieną žaidėją galvoti ar bandyti gražiai kalbėti, susitarti ir beveik visada pamatau, kad neišeis, kad aš čia vos ne viena tokia gerutė naivuolė. :D

Kokie tavo vasaros įspūdžiai?

Satina: Vasara per daug nieko nenuveikiau. Kaip visada visus darbus atidėliojau, o dabar viską tenka daryti paskutinėmis dienomis. :D O norisi ir paatostogauti kur nors, bet yra kaip yra. :D
Denera: Tai, kad ir vasara šiek tiek užsnūdo :D Gal ir gerai, šiltas ruduo bus, o ką. :D

Satina: Tikiuos nebus per daug šiltas, nesu didelė karščio mėgėja. :D Man geriau vėsu, bet ne šalta. :>

_______________________________________

Nežinau ar realybėje Satina turi antrąją pusę ar ne, bet šio žaidimo metu mes jai ją suradome. :D 
Tokia užduotis jau buvo pirmajame interviu. 
Satinai reikėjo rinktis vieną iš dviejų pavaizduotų vyrų. Tas, kurį pasirinko lieka, o į pašalintojo vietą įdedamas kitas.
Vėl gi stengiausi parinkti žinomesnius aktorius/atlikėjus, kad ir skaitytojoms būtų aišku kas ir kaip, nors dabar berašydama pagalvojau, kad kitą kartą, kai bus tokia užduotis pakeisiu taktiką. Gal net įdomiau bus...

1.
Ryan Gosling ar Ryan Reynolds? Aš niekaip negaliu tarp jų apsispręsti. :D Čia praktiškai amžiaus varžybos: abu vienodai patrauklūs, abu nuostabūs aktoriai ir dar abu Ryan'ai...
Satina: Emm, gal pirmas. :D 
(Spėju, kad šįkart žilstelėję Reynolds'o plaukai pakišo jam koją, nors man tai laaabai žavu!)

2. 
Ryan Gosling ar Matt Bomer?
Satina: Ryan. :D

3.
Ryan Gosling ar Nick Jonas?
Satina: Vis dar Ryan. :D
Denera: Žinau, kas galėtų sumaišyt visas kortas, bet deja korean boys are out of the game.. :D

4. 
Ryan Gosling ar Tom Hardy?
Satina: Ryan.
Denera: Tom Hardy mano visų laikų didžiausia meilė. Celebrity crush‘as žodžiu... :D  

5.
Ryan Gosling ar Eric Bana?
Satina: Ryan.
Denera: Aš jau iškart atsakymą parašiau, net nelaukiau kol atrašysi. :DDDDD
Satina: Jis vienintelis aktorius, kurį žinau ir vienas iš normaliausiai atrodančių. :D
Denera: Čia ne visi aktoriai buvo. :D  

6.
Ryan Gosling ar The Weekend?
Satina: Čia sunkuu, vienas gerai vaidina, o kitas gerai dainuoja. :D
Denera: Čia išvaizdos konkursas  šįkart. :D
Satina: The Weekend.

7.
Charlie Hunnam ar The Weekend?
Satina: Nu ir nuotrauką Charlie parinkai. :D Yra tikrai gražesnių. :D Bet vistiek jį renkuosi.
Denera: Eik tu... Man čia viena gražiausių jo foto. Man taaaip patinka su barzda!!  Man iškart primena „Sons of Anarchy“, o ten man jo įvaizdis ledas!!!

8.
Charlie Hunnam ar Justin Timberlake?
Satina: Charlie. 

9.
Charlie Hunnam ar Ricky Martin?
Satina: Charlie.

Trumpai ir aiškiai - Charlie ir Satina forever! Gerai būtų, ar ne, Satina? :D



Dėkoju, kad skaitot ir turit kantrybės scroll'inti šitiek žemyn, kad peržiūrėtumėt visas vyrukų nuotraukas. :D



-Dani-


1 komentaras:

  1. Wow wow wow, kaip visad tavo įrašai tiesiog tobūli, Den. Tikrai įdomi ir tėma, ir pats intervių, o ir žaidimukas savotiškai patrauklus ;)
    Visad įdomu paskaityti ką naujo sukuri, tiek minčių retai kam atsiranda, o vat tu, na tu ir esi tu :D
    Irašai niekad nebūna nuobodus, beverčiai, ar šiaip kitas Š, visad įdomiai įliūstruota, papasakota ir sudeliota.
    Laukiu kito intervių, manau net sakyti nereikia, kad jis tikrai nebus prastesnis nei šis.
    - Kim

    AtsakytiPanaikinti