2017 m. birželio 21 d., trečiadienis

O šiandien mes piktos...

Labas vakaras.

Kažin ar kada nors pasisveikinsiu kitaip. Taip jau yra su tomis pelėdomis, kad įrašai visada vakare ir vakare... Bet žinau, kad ten kažkur yra daug tokių pačių naktinių (ne, ne pižamų), kaip ir aš, tai ir įrašą paskelbti vėlai vakare visai nebaisu, nes čia visada atklys viena kita besiblaškanti naktinėtoja. 


Šį vakarą (o gal šią naktį.. priklausomai nuo to, kada paskelbsiu) dalinuosi nauju įrašu, kuriam mintį pakišo mūsų Aistė. Renkant informaciją apie klubo narių įpročius, Aistė paminėjo, jog būtų kur kas lengviau sugalvoti tai, ko nemėgstam. Tai štai. Įrašas apie tai, kas mus beprotiškai erzina: nuo smulkmenų iki rimtų veiksmų/poelgių. Ir tokiais momentais galime būti tikros pikčiurnos, mintyse keiksnotis ir nejučia sugniaužusios kumščius norėti kam nors gerai užtvoti...

Aneta12
• Kai su ausinėmis klausau muzikos ir kažkas bando su manimi šnekėti.
• Kai stengiuosi pabūti tyliai, o šalia sėdintis žmogus ima skleisti visokius garsus (čepsi, kosėja, krenkščia, dūsauja ir pan.).
• Kai su kažkuo žiūriu filmą ir tas žmogus nuolat ką nors komentuoja.
• Kai kas nors suvalgo mano maistą.
• Kai ilgai į mane žiūri.
• Kai kas nors neatsiklausęs ima mano daiktus.
• Kai įsitaisau ant sofos ir prisimenu, jog pamiršau pasiimti TV pultelį.
• Kai manęs paklausia ar aš gotė vien todėl, kad mano plaukai juodi ir rengiuosi juodai.

Nath
• Kai žmonės valgydami čepsi, o gerdami garsiai siurbia.
• Kai man duoda pravardes.
• Kai mane ignoruoja.
• Kai MA kas nors įvertina mano derinį ir argumentuotai nepaaiškina, kodėl taip įvertino.

Elizabetė
• Kai žmogus labai garsiai kvėpuoja, galima sakyti net alsuojančiai. 
• Kai plėšiant grietinės ar kitą indelį, popierėlis gražiai nenusilupa ir išterlioja rankos. 
• Kai dantų pastos dangtelis ir pats pakuotės viršus išsiterlioja pasta ir tuomet limpa rankos. 
• Kai žmogus labai atkakliai lenda.
• Kai vaflinių ledų „smaigaliukas“ nulūžta ir viskas bėga ant rankų.
• Nuo banano atkibusios juostelės. 
• Uodų zirzimas. 

Asha Hixta
 Kai susiplanuoju visą dieną nieko neveikti, įsijungiu serialą arba pasiimu knygą, maisto, o tada atvažiuoja svečių.
• Kai giminaičiai atsiveža mažų vaikų, o aš jų nemėgstu.
• Kai kažkas man primygtinai bando pripiršti savo nuomonę.

Džiozefina
• Kai kas nors niūniuoja, knarkia.
• Kai mane vadina moksliuke, nesvarbu, kad baigiau vien 10, bet tai nieko man nereiškia.
• Kai taip pasitiki žmogumi, o jis nepadaro to, ką prisižadėjo.

Arabela
• Kai kažkas pamiršta uždaryti kambario duris.
Kai daiktus randu ne ten, kur buvau palikus.
• Kai kas nors suvalgo mano maistą, apie kurį galvojau visą dieną.
• Kai kažkas vyksta ne taip, kaip aš įsivaizdavau.
• Karštas oras, nes tada erzinančiai karšta ir šaltas oras, nes velniškai šalta.
• Kai pamirštu, ką norėjau pasakyti arba padaryti.
• Netikėti apsisprendimai, persigalvojimai, staigūs kitų žmonių nuomonės pasikeitimai ne mano naudai.

Lorenaa
• Kai dingsta internetas (šiuolaikinių žmonių problemos...).
• Kai po naudojimosi kažkas neužsuka dantų pastos.
• Kai baigiasi įdomi knyga.
• Kai yra agurkų, bet nėra pomidorų.
• Kai geriant iš puodelio pusė turinio varva ant pilvo.
• Nervina, kad visada noriu kažko skanaus.

Bafta
• Kai nueinu į tualetą ir nėra tualetinio popieriaus.
• Kai ketinu valgyt, bet nėra švarių indų ar įrankių ir dar tenka išsiplaut.
• Kai kas nors palieka atviras mano kambario duris.
• Kai palieki maistą ne vietoje ir kiti jį suvalgo.

Dominyka258
• Kai norisi kokio skanėsto, o namuose nieko nėra.
• Kai knygos būna išdėliotos ne pagal dydį, dalių eiliškumą.
• Kai žmogus kalbėdamas dažnai naudoja žodį „dalykas“.

Fredereka
• Kai be galo norisi miego, bet kai atsiguli į lovą niekaip neužmiegi.
• Kai bandai pieštuku paryškinti akis ir viena išeina tobulai, o kita nieko gero ir taisai tol, kol paskausta akis nuo trynimo.
• Kai giminės visada pamiršta kiek man metų ir turiu jiems priminti.
• Kai naršai telefone ir netyčia viską išjungi. 
• Kai stengiesi ir atlieki visus namų darbus, mokaisi iki paryčių, bet vistiek gauni ne tokį gerą pažymį.
• Kai žmonės parašo tik tada, kai jiems kažko reikia.
• Kai nori padaryti naują rankdarbį ir pamatai, kad neturi medžiagų, kurių tam reikia.
• Kai nueini prie ežero ir pradeda lyti, nors net nepranešė.
• Kai pieši ir niekaip nesigauna linijos, o tu nori kuo greičiau spalvinti.
• Kai randi gerą dainą ir galvoji, kad kitam kartui prisiminsi pavadinimą, bet neprisimini, o daina taip patiko.
• Kai užsiklojus būna per karšta miegoti, bet atsiklojus per šalta.


Effy.
• Kai parašau žmogui žinutę ir jis atsijungia.

Katelyn Tarver
• Kai vasarą įdegi pagal rūbą, kurį vilkėjai.
• Kai kažkokio dalyko būna nelyginis skaičius. 
• Kai nori ką nors skanaus išsikepti ir pamatai, kad neturi kiaušinių arba miltų, ar nerandi recepto, kurį norėtum išbandyti.

Meredith_
• Kai plauni galvą ir įpusėjus baigiasi karštas vanduo.
• Kai nusikopijuoji komentarą, kad galėtum jį greičiau palikti, bet paskui nusikopijuoji kokį nors random linką ar filmo pavadinimą ir netyčia palieki jį kaip komentarą.
• Kai prieš naktį telefoną palieki kitoje kambario pusėje, o ryte suskamba žadintuvas ir tau reikia keltis iš lovos, kad jį išjungtum (nesvarbu, kad ar taip ar taip reikia keltis :D).
• Kai nori pabaigti žiūrėti seniai pradėtą serialą, bet tingi ieškoti kur baigei.
• Kai mokytojas padiktuoja sakinį, tu jį užsirašai ir paskui jis sako „ne, gal geriau rašykit taip..“ ir tada tu turi nubraukti ir sugadini tvarkingą vaizdą.
• Kai skaitai knygą ir netyčia užverti puslapį.

Lady-Aistė
• Kai kas nors sutrikdo mano miegą arba neleidžia ilgai užmigti (pvz.: kaimynai triukšmauja).
• Kai MA per dvikovą atima dolerius.

.Velvet.
 • Kai telefone lieka mažai procentų, bet negali jo pakrauti, nes turi greitai išeiti.
• Kai ateini į treniruotę ir pasako, kad jos nebus.
 • Kai reikia ilgai laukti, kol pašils maistas.
• Kai bandai atplėšti jogurto dangtelį ar kokią kitą pakuotę ir ji suplyšta.
• Kai sesė išgeria visą pieną ir man reikia eiti jo nupirkti.
 • Kai MA nori susikauti su varžove, bet rašo, kad ji neseniai kovojo ir taip praeini visą sąrašą.

Janel Parrish
• Kai šviečia saulė ir negali nuo jos pasislėpti.
• Kai netoliese rūkantys žmonės išpučia dūmus ir jie eina tiesiai į tavęs. 
• Kai įlipi į traukinį ir pamatai, kad į tavo vietą atsisėdęs kitas žmogus.
• Kai užmiršti apie kontrolinį ir prisimeni tik tą dieną, kai reikia rašyt.
• Kai skaudą galvą ar pilvą ir vaistai nepadeda.
• Kai plauniesi galvą ir nebėra šampūno ar kondicionieriaus.
• Kai tau reikia kelnių, bet jos nešvarios.
• Kai rūbo etiketė trinasi prie kūno.

Denera
• Kai išsimaudau ir pamatau, kad nepasiėmiau rankšluosčio ir turiu atsargiai, šlapia bėgti pasiimti jo į kambarį.
• Kai išgirstu dainą ir manau, kad prisiminsiu jos pavadinimą, bet visada pamirštu.
• Kai atsigulu ir pamatau, kad neišjungiau kompiuterio ekrano ir ta lemputė erzinančiai žybsi.
• Kai pasidarau kavos ir pamatau, kad nėra pieno.
• Kai jau pradedu užsiimti sava veikla ir kas nors paprašo ką nors padaryt (išnešti šiukšles, išplauti indus ir pan.)
• Kai atsisėdu valgyti ir suprantu, kad nepasiėmiau įrankių.


Štai kokių dalykų negali pakęsti mūsų klubo narės. O kas nervina jus? Feel free to share your thoughts...


-Dani-





4 komentarai:

  1. Tobula kaip visada! :D Denera, tu tikrai į MA pasaulėly atneši daugiau spalvų ir geros nuotaikos! Ir kaip tu taip randi gifus visiems :D labiausiai patiko Lorenaa gif'as :D Grynai aš. Ir taip pat man nepatinkantis dalykas sutapo su .Velvet.. Kai turi gan didelį varžovių sąrašą, bet su nei viena negali kovoti, nes neseniai jos dalyvavo dvikovoje :D Dar smagu, kad klubietės daug prirašė, kas jas erzina. Įdomu skaityti ir taip pat rasti mane erzinančius dalykus :D Denera, Tu esi puiki rašytoja! O Tavo pagalba Gravity klubo blogas vėl gyvas ir šaunus! Sėkmės!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Lorenos gif'as apibūdina mano nuolatines problemas su kompiuteriu ir internetu... :D
      Be galo dėkoju už tuos paskutinius sakinius - nerealus įvertinimas!!! ^^

      Panaikinti
  2. Kaip miela ,,mūsų Aistė" :)
    Fainas įrašas. Labiausiai patiko, kad kiekvienai merginai ,,padalinai" po gif'ą, pritaikydama pagal tai kas mus beprotiškai erzina. Labai ačiū už mano gif'ą, jis puikiai atitinka.

    AtsakytiPanaikinti