2016 m. balandžio 16 d., šeštadienis

Weekend Competition #19


Hey hey ho!

Atėjo dar vienas savaitgalis, o su juo kartu naujas įrašas apie Weekend Competition #19. Šį kartą klubo merginoms teko pasinerti į nespalvotą pasaulį :)
Štai taip skambėjo tema :


Dailėje juoda spalva kartu su balta ir pilka yra nelaikomos spalvomis . Šios spalvos nepriklauso nei šiltų, nei šaltų spalvų grupei. Balta ir juoda naudojamos drauge reiškia kilnumą, rimtumą, tyrumą bei iškilmingumą. 


Kviečiu pasigrožėti dalyvių deriniais :) Beje, labai džiaugiuosi, kad šis konkursas sulaukė šiek tiek didesnio dalyvių skaičiaus :)






"Šį kartą tema man buvo itin sudėtinga. Mėgstu derinius, kuriuose būna išsiskiriančios detalės ir nekenčiu monotonijos. O juoda-balta būtent ir yra monotonija, tačiau labai subtili. Tad derinio niekaip neįsivaizdavau be raštų ir ryškesnio makiažo. Nežinau, kiek gražus ir patrauklus akiai šis mano sprendimas, tačiau tai man buvo neabejotinas iššūkis."- ..Paula..








"Kaip džiaugiuosi, kad pagaliau atėjo mano laukta tema. Dievinu juodą ir baltą. Tai lyg du susimaišę pasauliai kovojantys tarpusavyje. Juoda ir balta labai elegantiškos spalvos. Tai ir bandžiau akcentuoti savo derinyje. "- _RiverA_






"Mes kasdien esam juoda ir balta.. Mums šilta ir šalta.. Linksma ir liūdna.. 
Mes mylim ir nekenčiam.. Tik todėl, kad esam ir juoda , ir balta.. Gerai, kad ne pilka.. 
Nes gulėtume kaip akmuo ..Niekam nereikalingi ir nepastebimi.."- Barsa














"Dažniausiai šios dvi spalvos man asocijuojasi su grunge stiliumi. Būtent todėl vijau šalin 
elegantiškumą ir pasirinkau tokio tipo derinį.  "- Christina Aguilerea














"Buvo labai lengva sukurti derinį, kadangi pas mane spintoje didžiąją dalį užima būtent baltos ir juodos spalvos drabužiai. Pasirinkau kurti gatvės stiliaus derinį.  Iš karto dėkui už balsus, aišku, jei tokių gausiu.."- Cigarete 
















"Pamačiusi temą net balsu sušukau "Valio!". Kodėl..? Nes
 man nėra nieko gražiau už šias dvi spalvas ir tai, kokią įvairovę derinių jos gali pasiūlyti. 
Be juodos ir baltos gyvenime nė pro kur!"- Denera










"Juoda/Balta yra mano derinių TOP viršūnėje.Kitaip sakant, ''Black is my happy colour''.  
Tikriausiai derinio neįsivaizduočiau be juodos spalvos. Juoda, mano manymu yra pati praktiškiausia , 
visų spalvų reitinge. Tiek realybėje, tiek žaidime - mano spintoje vyrauja tamsios spalvos. Derinys kūrėsi 
be galo lengvai, manau visai neblogai pavyko, bet visa tai įvertinsit - Jūs :)"- Elizabetė










"Šią aprangą nebuvo sunku sukurti, juolab, kai dažniausiai deriniuose naudoju baltą - juodą. Panaudojau tą 
sijoną iš advento kalendoriaus, kurį ir kitus jo daiktus labai pamėgau... :)"- Emily















"Balta ir juoda drauge reiškia kilnumą, rimtumą, iškilmingumą 

bei tyrumą. Manasis derinukas daugiau įgavęs hipnozės, juoda ir balta, juoda ir balta..:>"- Hansa










"Balta..... Juoda...... Balta...... Juoda.....
Atrodo tokios priešiškos spalvos, bet puikiai dera 
viena su kita. Na,o kaip man sekėsi šias dvi spalvas suderinti įvertinkite Jūs."- Lady-Aistė




















"Derinį kurti sekėsi lengvai. Seniai norėjau sukurti derinį tik iš šių spalvų. Ši tema buvo puiki proga tam. :)"- Storma











Tiek dalyvių šiam kartui :) Kviečiu pildyti šią apklausą ir balsuoti už dalyvę, kuri, jūsų manymu, yra verčiausia laimėti šį konkursą :)

-------------------------
Weekend Competition #19 nugalėtoja

















0 komentarai (-ų):

Rašyti komentarą