2016 m. balandžio 11 d., pirmadienis

Atradimai: klubų blog'ai

Labas!
Grįžtu po ganėtinai trumpos (kaip man) pertraukos norėdama pristatyti naują rubriką. Nuo šiol žadu retkarčiais pasidalinti savo atradimais - iš naujo pamėgtais senais drabužiais, šukuosenomis, forumo temomis, konkursais, klubų blogais (kaip šįkart) ar bet kuo, kas tik šaus į mano galvą. 

Ilgai netempdama gumos (kas man labai būdinga) pradedu.
Visų pirma, rašydama tokį įrašą negaliu nepaminėti populiariausio, informatyviausio, naudingiausio ir mylimiausio blog'o, kurį žinoti privalo visos. Žinoma, tai forbes club blog'as. Neišsiplėsiu, nes daugiau dėmesio noriu skirti smulkesniems ir mažiau žinomiems blog'ams. 

Pirmasis blogas, prie kurio nenoriu (na gerai, nerandu kaip) kabinėtis, yra Rožinių katyčių klubo blog'as. Niekad nebūčiau patikėjusi, kad man gali patikti toks roooožinis blog'as. Mieliausias dalykas šiame tinklaraštyje yra pelytės pakeitimas fėjos lazdele. Taip miela! O ir tekstai man, didžiausiai priekabai, yra nepriekaištingi. Paprasta, nuoširdu ir be klaidų (žinau, kad aš pamišėlė, bet negaliu susikaupti, kai reikia skaityti ką nors, kur yra milijonas klaidų). Įsimylėjau šį tinklaraštį ir nuoširdžiai siūlau apsilankyti :)

Ecstazy klubo blog'as mane pavergė įrašų originalumu ir paprastumu. Erzino atsiprašinėjimas dėl ilgo nesirodymo kiekviename įraše, tiesą sakant :D Bet jei tai praleidus pro akis, skaityti labai malonu. Rekomenduoju.

Kitas klubo blog'as, priklausantis Glory & Beauty klubui nė per nago juodymą nenusileidžia kitiems. Daug įvairios veiklos, adresuotos daugiau klubietėms, tačiau ir likusios MA žaidėjos gali atrasti ką nors sau. Sužavėjo nuoširdumas ir originalumas.

Kad ir kaip norėjau rasti dar pora dėmesio vertų blog'ų, tačiau nepavyko. Todėl noriu paprašyti jūsų pasidalinti dėmesio vertais klubų ar asmeniniais tinklaraščiais :)

Dėkoju, kad skaitėte ir tikiuosi, kad greitai ir vėl susitiksime!

8 komentarai:

  1. Awwww ♥ ačiū labai už įvertinimą ir pagyrimus katyčių blogui ♥ nepaprastai smagu sužinoti, kad kažkas skaito, pastebi ir įvertina tai ką darom :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Labai smagu, kad mūsų blogą paminėjote čia :)

      Kai parašėte, jog įrašai ,,be klaidų'' labai labai nudžiugau. Pati nemėgstu klaidų, bet jos mėgsta mane :D, ir dažnai..

      Malonu, kad Gravity mus įvertino teigiamai.

      Panaikinti
    2. Esate vertos kiekvieno gero žodžio :)
      Svarbiausia - nesustokit, esat nuostabios, brangiosios katytės :))
      Ir žinoma, didelė padėka JUMS, kad pastebite mūsų blog'ą. Didžiausias stūmis į priekį ir paskata stumti dažnai apsilankantį tinginį į šalį :)

      Panaikinti
  2. Ir Forbės dėkoja už paminėjimą ir įvertinimą :) Bei nukreipimą pas "Rožines katytes" - su jų klubo blog'u dar nebuvau susipažinusi :))

    Taip pat prašei kitų blog'ų rekomendacijų. Kuo toliau tuo sunkiau darosi ką parekomenduoti, kadangi blog'ai ima painiotis tarpusavyje, o juose išsiskiria detalės. Pavyzdžiui, http://glittersstar.blogspot.lt/ visada stebina surastais MA drabužių atitikmenimis realybėje, nors mes su Liamba po kelias valandas bergždžiai praleidžiame jų ieškodamos ^^"

    Visi kiti didesnį įspūdį palikę blog'ai nebeaktyvūs, arba iš prigimties retai rašantys :) Šiaip ar taip, ir vienam vakarui prisėsti ir perskaityti smagūs (greičiausiai bus) šie:

    http://maangelai.blogspot.lt/
    http://safyres-blogas.blogspot.lt/

    Visiškai nebeaktyvūs, bet vis dar tikiuosi, kad kada nors kada nors atsipeikės :D

    http://mados-amazone.blogspot.lt/
    http://writer-quintet.blogspot.lt/

    Dar kartą dėkui už įdomų ir asmeninę savimeilę pamurkdžiusį įrašą :))

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Neįsivaizduoji, kaip man malonu, jog esam pastebėtos ir susilaukiam širdį glostančių Lunos komentarų :))
      Glitter star blog'ą pati peržvelgiau ruošdamasi šiam įrašui, bet neužkabino. Retsykiais užsuku pažiūrėti minėtųjų atitikmenų realybėje, tačiau tik tiek :)
      Tris iš pasiūlytųjų blog'ų žinojau ir du iš jų kažkada buvau nuodugniai ištyrinėjusi. Tačiau manau, jog bus įdomu perskaityt dar kartą :)
      O štai Safyrės blog'as man visiškai naujas, negaliu atsiplėšt :D Turėsiu veiklos geram pusdieniui, ačiū! :))

      Tau ačiū, kad pastebi ir įvertini :) Taip pat ir už rekomendacijas esu velniškai dėkinga :))

      Panaikinti
    2. Smagu, jog bent Safyrės blog'as patiko ir pasirodė taip pat įdomus, kaip ir man :) Ją tik reiktų paskatinti dažniau rašyti :D

      Panaikinti
  3. Buvo iš ties įdomu paskaityti, kaip vertini kitų klubų tinklaraščius. :) Labai patiko, jog viso įrašo neskyrei, forbių blog'ui, o skyrei didesnę dalį mažiau žinomiems. :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Šaunus įrašas! Man dar visai patinka šis vieno klubo blogas - http://vbraskes.mozello.lt/ pats tinklaraštis gal nelabai, bet yra visai gerų skilčių, bet čia tik mano nuomonė

    AtsakytiPanaikinti