2016 m. kovo 12 d., šeštadienis

Taiklūs šūviai pagal Paulą :))


Sveikos, gražuolės blogo skaitytojos!


Grįžtu po ilgo laiko pas jus su nauju įrašu. Šįkart jis bus mokomojo/patariamojo tipo. 
Nors esu mačiusi ne vieną straipsnį klaidų tema, tačiau tikiuosi, jog galėsiu suteikti ir naujų žinių.
Dažniausiai kurdamos derinius net nesusimąstome apie galimas klaidas. Būtent apie tai ir pasistengsiu apšviesti.

Norėdama pešti daugiau naudos, nusprendžiau savo mintis pateikti ne tik žodžiais, bet ir vaizdine medžiaga, už kurios pateikimą dėkoju mūsų puikiajai Hansai.


Taigi, ilgiau netempdama gumos pradedu nuo didžiausios moterų silpnybės - batų.

Grubiausia, tačiau tik retkarčiais pastebima klaida - pėdkelnės prie atvirų vasarinių basučių. Šone parodytu X pažymėtu atveju, regis, spalvinė gama nėra tragedija, tačiau pati idėja pėdkelnes dėti prie basučių yra visiška tragedija. Juk suprantat, ar ne? :)

Čia, dešinėje - labai dažnai pastebima klaida, kuri nėra sureikšminama. Taip, galbūt neatrodo klaikiai, bet nėra taip moteriškai dailu, kaip norėtųsi. Prie batų atvirais galais (nesvarbu, kad ir kokie nepastebimi jie bebūtų) pėdkelnių dėvėti mažų mažiausiai nerekomenduoju :)



O dabar šiek tiek iš grožio salono pasaulio :)

Antakiai - labai svarbi veido dalis. Būtina juos derinti prie plaukų. Beveik prie visų plaukų spalvų tinka juodi, tačiau būtent prie blondiniškų siūlau derinti rudus - atrodysite natūraliau :) Bet, kaip galite matyti, jokiu būdu antakių nesirinkit šviesesnių už plaukų spalvą, nes būsit lyg be jų :))


Dešinėje - monotonijos klaida. Asmeniškai aš labai nemėgstu monotonijos, tad mano akiai toks vaizdas nėra labai malonus. Patariu nebijoti eksperimentuoti ir neužsiciklinti ties viena spalva :)


Klaidos, kurias nežinau, kur priskirti. Tad jos bus čia :)



Ta pati klaida - monotonija. Nesistenkit makiažo aklai derinti prie aprangos. Tai sudaro pernelyg perkrauto derinio įvaizdį. O juk to nei viena nenorime, ar ne? :))


Paspaudus paveikslėlis pasididina




Bijančioms eksperimentuoti siūlau drąsiai tai daryti - neapsistokite viename stiliuje ar vienoje spalvoje. Nebijokite išsiskirti, išskirtinumas jus padarys šimtą kartų žavesne :)




Paskutinė klaida yra labai grubi, akivaizdi ir dažna. Tikiuosi, jog yra pakankamai suprantama kodėl storos žieminės pėdkelnės netinka prie vasarinės suknelės :) Tad neišsiplėsiu.


Noriu pabrėžti, jog viskas, kas buvo šiame įraše - tik asmeninė mano nuomonė. Nepuolu jūsų, jei manote kitaip :)

Šiam kartui viskas. Iki kito, tikiuosi greito susitikimo!


4 komentarai:

  1. Puikus įrašas:)
    labai patiko tavo mintys Paulut:)
    iki kito kart...

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū! :)
      Tikiuosi, kad jis bus greitai... Noriu kokybiškų įrašų, todėl jie, deja, pakankamai reti :)

      Panaikinti
  2. Tai tik mano nuomonė, bet tikrai negaliu sutikti su visais pasiūlymais. Išties visoms pasiūlyčiau rengtis taip kaip joms gražu. Juk svarbiausia išlikti savimi, ar ne? Kuo žaismingesnė atrodysi tuo geriau :) Nenoriu nieko įžeisti, bet nesutinku su keliais pasiūlymais.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Būtent, aš rašiau savo nuomonę, tu turi savo :)
      Keli pasiūlymai buvo visiškai pagal mano skonį, tačiau dauguma - labai ryškūs ir svarbūs (pvz.: abu pasiūlymai su batais, patarimai dėl antakių spalvos ar žieminių pėdkelnių derinimo) ;)
      O tas "išlikimas savim" irgi turi būti labai apgalvotas ir neperdėtas :)
      Beje, visi mano įrašai yra pagrįsti būtent mano nuomone. Tokio tipo rašymas man labai didelis iššūkis, nes turiu tvirtą savo nuomonę, kurią mėgstu tiesiai šviesiai dėstyti.. Tad šie "pagražinimai" tik dangsto tikrąją mano nuomonę, norint informaciją ir patarimus pateikti priimtiniau. Kaip man tai pavyksta - vertinti tik skaitytojoms ;)

      Panaikinti