2016 m. kovo 29 d., antradienis

Interviu su Creppy girl :)


Laba vakara mielosios! 
Šiandieną, galbūt kiek vėlokai, keliu kitą interviu, o jis šįkart su klubiete, - Creppy girl :)
Jauu ilgąą laiką nekėliau nieko su klubiete, laikas ir joms pasireikšti :)
Creppy - mūsų optimistė, visad žvali ir linksma mergyčka :)) Su ja taipogi artimiau susipažinau tik per "Facebooką", iki tol jos nepažinojau. Facebook'as, ne tik keičia ten esančias merginas, bet jis gerookai pakeitė ir mane, aišku į gerąją pusę :)) Ten panelės prisikuria įvairių taip vadinamų 'chat'ų', per kuriuos laisvai bendrauja su kitomis, iš uždarų virsta atviromis, ten visad išsipasakojam viena kitai, o kas neturėjo kadaise draugių žaidime, pagaliau jas turi :)) Žiauriai smagu jog yra visgi tas Facebook'as.. :))

Netemdama gumos, keliu info apie ją:


O dabar jau keliu ir visą mūsų interviu: 

1. Kodėl savo panelei davei būtent tokį vardą?

Todėl nes man man patinka Creepy stilius,ir kaip galvojau į kokį kitokį vardą pakeisti, nes buvau anksčiau LuchyHare ir jam nusibodus sugalvojau pakeisti, o ir apsirengus buvau tuomet keisdama panelės vardą creepy stiliaus rūbais ir pamaniau, kad bus pieva užvadinti ,,Creepy" tad žodį Creepy iškraipiau ir pakeičiau į Creppy ir man tuomet vėl kažko trūko tad dar pridėjau ir žodį girl ir gavosi Creppy girl ^^

 2. Kur suradai šį žaidimą?

Buvau sugalvojus per paprastą Paint'o programą atkartoti kokių įžymybių rūbus, ir parašiau berots ,,Model clothes" ir paspaudžiau kad išmestų daug vaizdų mygtuką ,,Vaizdai'' primetė superpanelės lėlių, matyt buvau netinkamai parašius :D Ir susidomėjau, nes įtariau jog jos iš kažkokio žaidimo, tada paspaudžiau ant nuotraukos ir pasirinkau ,,Apsilankyti puslapyje" ir pamačiau Forbių blog'ą ir ten buvo kažkur paminėta mados arena ir į paiešką įvedus ,,Mados arena" išmetė superpanelės registracijos lauką, na ir nuo to laiko pradėjau ją žaisti, nes labai mane sudomino :D  P.s. kalbant išsamiau dėl rūbų piešimo atkartojimo tai tiesiog mėgau be jokių trafaretų žmonių ar kaip pavadinti atkartoti kažin kieno rūbus :D

 
3. Kuo žaidimas sudomino?

 Tiesiog labai mėgau pieštus herojus :D Ir susidomėjau, dar labai patiko dėl rengimo, na buvau tiesą sakant dar mažas vaikas tai domino tokie tikrai niekuo nenuostabūs dalykai :D Dabar domina klubai labiausiai,nes visgi ten tik ir tegalima normaliai ir potogiu būdu susipažinti :))

 
4. Kiek laiko skiri MA žaidimui?

 Pusdienį tai tikrai, dabar esu visgi 30 lygio. Ant nosies jau ir sužadėtinis turėtų pasipiršti tai kaupiu smaragdus, safyrus, dolerius, bei dovanoju dovanas vaikinams, kad greičiau užsibaigtu man kankynės procesas :D

 
5.Safyrai-žaidimo būtinybė, norint praplėsti savo drabužinę ar grožio saloną gražiais dalykėliais, kaip dažnai juos perki, o gal išvis neperki?

Taip sutinku, žaidimo būtinybė, be jų nieko aplamai ir neina daug ko padaryt ;D Na, o kalbant kaip juos gaunu, tai perku, pasipildau sąskaitą ir nusiperku, su banko kortelių kodų davimais net nesinori prasidėt, tad bent man tai patikimiausias būdas pikti safyrus ^^

 
6. Ar ilgai žaidi superpanele?

 Kažkur 7-9 mėnesius, manau dar tikrai neilgai.:D

 
7.Kaip manai, kas superpanelės žaidime yra svarbiausia?

 Manau,kaip ir šeštame klausime buvo paminėta - safyrai. Na pripažinkime, be jų mes nesurengtumėme nuostabaus sužadėtuvių vakarėlio. Neįsigytumėme to ko norime, per laikinus MA žaidimus. :) Tai bent mano nuomone svarbiausia, na, bet galbūt dar ir smaragdai, jų tai pat reikia daug, tiek tiems patiems sužadėtuvių vakarėliams, tiek vaikinui dovanoms dovanot, bei ir klubui aukoti, tai pat ir grožio salone jų praversta ir baldų parduotuvėje ir drabužių :D ^^

  8. Ar bandei kažkada siekti podiumų? Kaip sekėsi?
 

Ne, nesiekiau. Nes turbūt kaip ir daugeliui man yra laiko stoka. Egzaminai ir pnš. Visgi atsiskleisiu, bet esu 11-okė. Tad... manau suprantama.

9. Koks stilius tau labiausiai prie širdies?

 Kaip ir iš pačio pirmo klausimo supratote,kad creepy, bet... bet... mados arenoje tokio stiliaus rūbų mažai, todėl gal tos crazy, juodas stilius žodžiu ;D
 
10.Ko palinkėtum kitoms panelėms?
 
 Pirma, siekti norimo tikslo, nes su laiku viskas pasiekiama! 
Neminusuoti, nes nuo to jokios naudos jums jis neatneša! 
Draugauti, priimti į būrius turiu omenyje visokius chat'us *Čia tinka toms kurios turi MA FB turbūt * :D Nes pirmą,ar jums patiktų jei jūsų nepriimtu niekur, būtumėt be draugų, kurtumėt tik šiaip darbus, jokio dėmesio nesulauktumėte, nemanau, todėl metas sukaupti savyje drąsą ir pirmyn :)) Sekmės!
______________________

Nuoroda į Creppy girl profilį - ČIA :)



_______________________

Ir kaip visad pabaigoje atsisveikinu su jumis, dėkoju jog skaitėt! 
Gražios darbingos paskutinės Kovo savaitėlės! :)) Greit laikas lekia, a? :))




5 komentarai:

  1. Na, kaip miela žinoti, jog ir per mūsų blog'ą nauji žmogiukai pasiekia "Mados areną" :)) Šito tikrai nesitikėjau ^^

    AtsakytiPanaikinti
  2. Išties labai džiaugiuosi jog jūsų blogas gyvuoja, jis spėju ne mano vienos pirmas iš lankomiausių, visad smagu sužinoti naujoves, beje, prireikus suieškot reikiamą dalykėlį, vėlgi naudojuosi jūsų blogu :)) Šaunuolės merginos esat! Sekmės tęsiant darbą toliau :))

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Kaip miela :) Dėkui labai ^^

      Gaila žaidimo kūrėjai ir administracija mano kitaip :D

      Panaikinti
  3. Iš tiesų įrašas buvo labai įdomus, o ir pašnekovė, pagal mane, puikiai parinkta. :)

    AtsakytiPanaikinti